blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Har vært på ulltralyd i dag, og ble igjen flytta på termindato fra 2 august til 27.juli.. er det bare meg det skjer med eller er det flere som har opplevd dette? Hvilken dato skal man forholde seg til?? er det datoen man får i uke 12??
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 legen min har satt termin 31 juli og kk satte 3 august etter samme opplysninger.. på ul i dag ble jeg satt til 10 august.. å jeg som trodde jeg snart var over de magiske 12 ukene.. foreløpig forholder jeg med til den første datoen, fordi den siste jeg fikk i dag får jeg ikke til å stemme på noe vis, da har jeg blitt befruktet 6 dager før forventet mens, å det vil si at de sædcellene må ha levd så lenge de kan, så for meg stemmer den første best.. skal tilbake om 4 uker så får se hva de sier da..
MissMe*med*lillegutt Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Termin datoen du skal forholde deg til er den du får på ordinær UL mellom uke 17-19:)
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 ja da er det jo bare å vente litt til... før vi vet helt sikker termin da.. som vi mest sannsynlig ikke kommer til å treffe likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå