jula Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Ikke Anders/Andreas. Ellers fint med forslag. Vurderer navn på A da storesøster heter Agnete:-)
eja Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Adam Aron August Adrian Abel Aksel Aleksander Albert Alfred Amund Audun Ask Veldig mange fine guttenavn på A synes jeg. Og mange av dem synes jeg også passer godt sammen med Agnete
Blomstersara Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 De to fineste jeg vet er Askild og Aslak!
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/141240628 Dette er en lenke til en tråd om guttenavn på A som står lenger nede. Mange fine navn der. Men ellers er jeg for at søsken skal få ha hver sin forbokstav så de får egne initialer.
Dearest Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Allan/Alan Amandus Amadeus Ambros Anker Astor Anmar Augustin Aune Abel Armand Anselm Albin Albion Arthur Aune, Ambros og Augustin er eg spesielt glad i, men synes Arthur eller Armand passar best med Agnete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå