Gå til innhold

Uteblitt mens 3 mnd etter MA - noen som har erfaringer? Bekymret.

Håpefull72

Anbefalte innlegg

Etter MA i oktober (min 2. så langt) blødde jeg kraftig i nesten 4 uker. Halvannen uke etter at det sluttet fikk jeg noe som liknet en menstruasjon (dvs var ikke slik den pleier å være). Neste menstruasjon var 2 dager forsinket, noe jeg aldri har opplevd før (alltid hatt en 26-28 dagers syklus), og det kom ikke så mye blod som det pleier nå heller. Nå går jeg og venter på neste runde - så langt er den tre dager forsinket, og jeg blir bare mer og mer bekymret. Er det noen som har liknende erfaringer? Jeg er 37 år, så selvsagt går jeg rundt og lurer på om det er mulig å bli "pushet" inn i en for tidlig overgangsalder etter at kroppen har vært gjennom en spontanabort. Blir snart sprø av å lure. Skal til legen på fredag da jeg synes blodtrykket mitt har vært for høyt siden spontanaborten, og vil spørre henne - men det er leeenge til fredag og hun avfeier så lett bekymringer.

Håper noen tar seg tid til å skrive noen ord. Blir veldig takknemlig. :)

Fortsetter under...

Hei der!

Jeg har vært gjennom 3 utskrapninger i 2009, ikke hyggelig og hjerteskjærende når det skjer, men gudskjelov klarer man å karre seg videre. Fær første graviditet hadde jeg veldig stabile sykluser på 28 dager, men innimellom de neste 2 graviditetene og nå etter den 3dje varierer de mer. Trodde jeg var tilbake i 28 dagers syklus nå i vinter, men plutselig kom mensen 3 dager "for tidlig" nå sist. Ikke helt enkelt å bi klok på! Tok eggløsningstester nå denne mnden, og ser ut som jeg er tilbake i normale 28 dager. Virker som kroppen kan være litt ustabil etter påkjenningen det er med tapte svangerskap og utskrapninger. Håper du fikk noen svar fra legen din! Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...