Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal igang med nytt forsøk denne uka og starter med nesespray som sist gang....men denne gangen står det i brevet at jeg skal ha .....stimuleringsregime med GnRH - agonist og Puregonpenn.....sist gang hadde jeg bare puregonpenn så hva betyr dette????

Noen som vet som kan forklare meg det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men hvis det er noe du ikke kjenner til ville jeg ringt dem og spurt. De holdt på å sende feil medisin til meg, så ring heller en gang for mye enn en for lite :)

Lykke til med forsøket :)

Skrevet

GnRH-agonisten er nok nesesprayen din. Ergo, tror jeg du skal bruke nøyaktig det samme som sist :o) Nesespray+Puregonpenn.

Skrevet

Heisann!

Suprecur eller Synerela nesespray er GnRH-agonister som nedregulerer kroppens egen produksjon av kvinnelige kjønnshormoner. Man "nullstiller" på en måte eggstokkene før man begynner med hormonstimulering med FSH, f.eks Puregon, for å modne flere follikler enn ved en normal syklus.

Så det betyr vel nettopp at du først skal bruke nesespray (GnRH-agonist) og så begynne med Puregon (FSH) i tillegg. Høres ut som du gjør det riktig i forhold til stimuleringsregimet du har fått tilsendt:o) Men er du i tvil, så ring de og få bekreftet at det er det samme. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...