Gå til innhold

Hjelp!!!! Hva skal vi velge...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei !

Vi har en sønn etter behandling og hjelp fra Aleris i Oslo, og skal sette inn egg fra frys fra samme sted denne uken. Vi er kjempefornøyde med all den hjelpen vi har fått derfra og den profesjonelle oppfølgingen vi har opplevd gjennom Fertilitetssenteret på Aleris. Jeg anbefaler dem på det sterkeste !

Lykke til !

Jeg har vært på Nordica og Hausken i Haugesund og vil sterkt anbefale Hausken:) Prismessig var det ikke noe dyrere og jeg følte at profesjonaliteten og medmenneskeligheten var enormt forskjellig. Har vært gjennom 1 inseminasjon, 1 IVF fersk og 1 IVF frys samt en ISCI på Nordica. Kjøpte 3 pakning på Hausken, men har lykkes på første, så forhåpentligvis trenger jeg ikke flere forsøk:)

Annonse

Kan på det sterkeste anbefalle Aleris. Etter å ha vært i det offenlig følte vi oss neste litt snytt. Hadde vi vist hvor stor forskjellen var, så hadde vi gått privat med en gang. Alle er super hyggelige, super oppfølging og ikke minst de tilpasser behandlingen etter deg, samt at de prøve ulike behandlinger. Jeg er igang igjen med mitt 2.forsøk på Aleris nå (første sprøyte idag), og har en helt annen ro i kroppen etter at jeg begynte på Aleris:)

Takk for masse fine svar. :-)

Det er ikke noe lett valg, men jeg føler vi må se litt etter hva de tilbyr på de forskjellige klinikkene. De viser jo seg at jeg sliter med endel fragmenteringer rundt eggene, og tenker jo da at Danmark, som utfører fragmentfjernelse, er noe å gå for. Jeg vet jo ikke, dette er veldig vanskelig syns jeg. Kan jo være at vi ikke trenger det, og at Aleris kan gjøre en vel så god jobb.

At alle er hyggelige, og at det er god oppfølging er vel kanskje gjengs for de fleste private klinikker...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...