Ruger på 2 små gull <3 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei. Går i disse dager å venter på brev fra UNN Tromsø. Var i desember på gyn undersøkelse, som da skulle sende henvisning til Kvinneklinikken ved UNN. Synes det er rart at vi ikke har hørt noe enda, som regel får man iallefall brev om mottatt henvisning.. Så jeg lurer på: Hvor lenge var ventetiden for dere som skulle til utredning på UNN Tromsø? Var det snakk om uker eller måneder? Er jo sååå utolmodig når man ikke helt vet hva som skjer vidre! Ønsker alle lykke til vidre i denne spennende tiden fremover
lille du:)*gravid* Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Heisann:)! Henvisningen vår ble vell sendt sånn ca des/jan og fikk komme inn til utredning i midten av mars..Så tar litt tid, men er jo ofte sånn i helsevesentet, desverre.. Men når dere først er kommet inn går ting fortere:)
Ruger på 2 små gull <3 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 Tusen takk for svar Ringte til UNN i dag for å høre, de hadde mottatt henvisningen,å vi har fått time til parsamtale. Hun kunne ikke se dato, så skulle ringe til Gyn pol i morgen for å høre Spennende er det iallefall! Var dere på parsamtale?? Regner med det er en samtale der ting blir kartlagt rundt situasjonen, eller?
Kulpåmagen 2010 Tvillingmamma Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Hei! Parsamtale e noe alle par må igjennpm før en IVF behandling. Der får dere vite litt om prosessen, så må dere ta flere prøver, bla. kreftprøver, aidsprøver osv. Når alt d e godkjent så blir du satt på kortidsventeliste. Så ringer du inn ved mens så må du da se om d er plass til dere i den gruppa. De tar vell inn en ca 8 par samtidig i en runde. Men smør deg med tolmodighet, tok oss 3 mens runder før vi kom igang. Men d kommer, så bare å vente i spenning. Og imorra reise æ opp t Tromsø, og får på fredag vite når d blir egguttak ) Spennende tid du har framfor dæ, men husk tolmodighet, og positivitet, d e d vi leve på førr tia ) Lykke til
lille du:)*gravid* Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Ja, var på parsamtale og utredning samtidig:). Dette fordi vi skal ha icsi pga nedsatt sædkvalitet.. Vi måtte desverre vente til nå i januar, pga ikke hadde vært registrerte samboere ett år! Selv om vi har bodd sammen i 5 da..Så nå er jeg så klar til å begynne som det er mulig:)..
Ruger på 2 små gull <3 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2010 Hei igjen =) Ringte til gyn.pol i dag, å fikk rett å slett hakeslepp.. Damen i tlf kunne fortelle at det er 8-9 mnd ventetid på å få komme til samtale.. Seriøst..... ( Hun begrunnet dette med at jeg ikke er prioritert, siden jeg er født i 85, altså alle som er 25 år og oppover til 37er prioritert.. Men hallo, jeg blir jo snart 25! Å det som gjorde meg mest sint var at hun klarte å prestere å si " det er jo ikke noe å stresse med, du er jo tross alt ung enda. Vi må også tenke på de som er eldre, og ikke har så lenge igjen å prøve".. Det er lett for henne å si ja Lille du: Når du sier registrerte samboere blir jeg litt bekymret! Vi har bodd sammen i 6 år, med samme adresse.. men har ikke registrert oss noen plass tror jeg... Ikke si at vi må registrere oss for så å vente 1 år????? *frustrert*
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Jeg ville bare si at jeg og han som nå er mannen min ble registrerte samboere fra den dagen han byttet adresse til samme som meg. Med andre ord trenger dere ikke og registrere dere noen plass så lenge dere bare har samme adresse:) Håper dere ikke må vente så himla lenge som 8-9 mnd før dere kommer til... Lykke til!
lille du:)*gravid* Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Hei:) Ja, det var lang tid å vente..Håper dere kommer inn raskere:) Vi måtte vente, da jeg pga studier, ikke orket å endre andresse når jeg dro frem og tilbake til studiestedet. Nei, er dere registrert på samme adresse(den dere får posten deres til), får dere bekreftelse fra folkeregisteret på at dere er registrerte:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå