Gå til innhold

Juhu! etter 1 uke på ketolyse....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ketolyse kan du lese mye om på lavkarbo.no. Det er ikke skummelt, vi går tilbake til mye av det samme kostholdet man hadde før vi begynte med jordbruk (potet) i Norge. Kroppene vår er laget til dette kostholdet, ikke til masse fabrikfremsilt mat med masse sukker.

Kosten består av lite karbohydrater (sukker og stivelse osv) og mye fett (ekte fett, ikke noe fabrikkfremstilt: altså ekte meierismør osv).

Kosten består generelt av kjøtt, fisk, skalldyr, egg, grønnsaker som vokser over bakken.

Det er ikke testet ut å gå over lengre tid på ketolyse (rundt ca. 20 karber pr dag) og kan derfor ikke anbefale og gå over lengre tid på det. Å spise lavkarbo (mellom 20 - 80 karbo hver dag) derimot har vært prøvt ut i mange tiår og har kun positiv effekt.

En god blogg om temaet:

http://lenabeatrice.net/

Det er sånt de måler på en del slankekurs. Er bare for gøy da. Av og til kan vekten stå stille,men en kan gå inn i mål. Er ikke missvisende så lenge jeg skrev hvor jeg har målt. Jeg gikk inn 3 cm over mage f.eks. Og det er mye på 1 uke synes jeg.

3 cm er jo kjempebra det. Kjenner til at det kan være lurt å bruke målebåndet men har som sagt ikke hørt om å summere målene for så å bruke summen som den totale minkingen. Vi spesifiserte målene hver for seg når jeg gikk på kurs skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...