Gå til innhold

Sier takk for meg for nå, dessverre jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for har begynt blø...

Skikkelige mensenvondt-jeg VET dette er en abort.

Håååper og krysser fingre for dere alle sammen og at dere får deres etterlengtede baby iår, stooor klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh nei!!! Off, dette var skikkelig trist å lese paper. Håper det går bra, men skulle det være en abort håper jeg du kommer raskt tilbake hit og får den etterlengtede babyen din!

En trøsteklem fra

Skrevet

Huff! Så utrolig trist:(!

Håper du snart kommer tilbake med gode nyheter:)!

Klem

Skrevet

det var trist å lese!

håper det går bra med deg og at du snart er tilbake her..

hvor langt var du på vei?

er redd for å miste selv....

god bedring

klem fra

Skrevet

Akkurat 7u idag.Så ikke langt på vei.., men mista 15(!)u på vei i sommer. Sammenliknet med det så føles dette ikke så fælt.

Jeg VET dette ikke er en alminnelig blødning som mange har under graviditeten sin.

Føles rart,ekkelt men IKKE urettferdig.Livet ellers har vært godt mot meg og mine, så med meg går dette bra.

Jeg vil IKKE skremme andre, for hos de leste går et svangerskap helt fint.

Hadde litt symptomer etter jeg testa pos. Må bare innrømme at alt sammen er helt borte, ømheten i puppene og trøttheten som for meg er heeelt typisk. Den ene puppen var litt større enn normalt, den er tilbake i vanlig str.igjen, så....

Ja,huff!! Livet er noen ganger slik. Men av hele mitt hjerte: LYKKE TIL TIL ALLE DERE ANDRE HER INNE!!!

VI SEES GARANTERT IGJEN-DET BARE VET JEG!!!!!-:)))

Skrevet

Veldig trist å høre :-(

Godt å se at du tar det på den måten du gjør, og jeg er også sikker på at vi ser deg snart igjen her inne! Lykke til!

Skrevet

Stakkars deg, så vondt. Vet hvordan det føles. Ønsker deg alt godt fremover. Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...