Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skjønner man at det er på tide å begynne med pute til barnet? Jeg har ikke lyst til å begynne bare for å gjøre det, men er det noe man ser etter hvor man skjønner at barnet har behov for pute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte før 1 år.. Rett og slett fordi de ligger litt høyere med hodet, minsker faren for hodepine og evt. flatt bakhode..

Når de er over 1 år bør man iallefall begynne!!

Skrevet

Her har vi brukt pute fra fødselen av, det fikk vi beskjed om på sykehuset. Sånn flat babypute.

Skrevet

seriøst? hmm. kanskje vi ska dra i butikken å kjøpe pute? snuppa er snart 13 mnd å bruker fortsatt ikke pute

Skrevet

Vi begynte med pute litt før ettårsalder tror jeg. Jeg kjøpte en pute etter at han stadig la seg med hodet oppå den sammenkrøllede dynen sin. Kjøpte en fluffy dunpute, den er myk og god, men lager ikke store forhøyningen når hodet hviler på den. Ser deilig ut, og han liker den veldig godt.

Men behov - høres da rart ut at man MÅ ha pute? Selv sover jeg helst uten noe under hode, selv om ejg har puta ved siden av...

Skrevet

Lillegutt fikk pute i julegave=) Han er 14 mnd. Hører veldig forskjellige komentarer om når en skal begynne. Noen sier fødsel, andre sier 1 års alder. Når jeg kjøpte puten (det er den flate babytypen) på Kid så sa hun damen der at du merker når barnet har behov for pute, fex at de tar dynen el bamse under hodet når de sover....

Skrevet

Hehe vi lurer på om vi snart skal begynne med dyne vi! Men prøvde her en dag, men endte opp med en illsint unge..

- han ligger på magen, så da tror jeg ikke pute er et must ennå iallefall

Skrevet

Gutten vår er 13 mnd. Har aldri hørt at de "må" begynne ved 1 års alder og hadde egentlig ikke tenkt at han skulle begynne nå heller. Han ser ikke ut til å trenge det, ligger gjerne begge veier i senga (og ville neppe tatt puta med seg når han snur seg) og sover godt hele natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...