Gå til innhold

Endelig sovet hele natta :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi på 10uker sov endelig hele natta :D Storebroren sov hele natta fra han var 3-4uker, men snuppa har vært litt mer krevende.

Så i natt sov ho fra kl.09:30 til kl.07:30, å det vil jeg kalle hele natta :D

Deilig å få sove :D

Får håpe det fortsetter sånn :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig:-) Sønnen min på 7 uker sover alt fra 3 til 5 timer før han vil ha mat igjen på natta, og han sovner ikke så fort igjen heller. Han kan være våken fra 30 til 45 minutter etter at han har fått mat. Håper han også snart vil sove litt lenger før han vil ha mat igjen. Godt med litt sammenhengende søvn:-)

Skrevet

Oj. Hvordan i alle verden fikk du til det HI? Legger hun nok på seg da? Min er snart 4 mnd og han har sovet maks litt over 5 timer i strekk, og det var kun 1 natt!! Du er heldig som får sove så mye på natta.

Skrevet

Gutten min sov natta gjennom for første gang i jula. da var han 4 mnd.. La han i 21-22 tida og amma første gang i 7-8 tida. Var utrolig godt når han endelig begynte med det! :) nå gjør han det så og si hver natt. Grur meg til å begynne å legge han tidligere...da blir det vel tidligere morgen og... men den tid den sorg :)

Skrevet

GuttensMor:

Har ikke gjort noe spesielt. Var egentlig litt overrasket over at det tok så "lang tid". Storebror sov nemlig natta igjennom fra han var 3-4uker :)

Så tror jeg bare har fløte i disse puppene mine.....hehe....:D

Legger nok på seg også, så ikke noe problem der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...