NurseShark Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei- Det første jeg lurer på- hva med å ta med 7 uker gammel til syden (det er jo "norske" sykehus der nesten, og jeg fullammer, han er frisk og sunn)Noen erfaringer?? Det andre er: har dere erfaringer med barn som "knirker" sutrer, vrir seg, lager gryntelyder eller høres ut som om han bæsjer men egentlig er det bare "masing" hele natten.. Så slitsomt å ligge våken å høre på...Erfaringer? Kan det være magen? Hvorfor gjør han i så fall ikke dette i like stor grad på dagen?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Ganske vanlig med slik grynting om natta ja, vet ikke helt hva det skyldes, mulig litt luft i magen?
_Løvemamma_ Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Jenta mi knirker som en låvedør. Virker som hun drømmer.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Mye knirking og grynting om natta den første tiden ja. Husker ikke helt når det gav seg. Tror han var rund 3-4 mnd. Nå kommer det bare vanlig sovelyder i blandt.
louie Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Her er det knirking natten lang. Gutten min er 1 måned gammel og grynter som en gammel mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå