K ♥ tærten Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 ...og på skjermen var en 5,4 mm stor tært med et bittelite bankende hjerte Så betryggende å se at alt var bra hittil og at det bare var en Gikk nemlig på pergo den mnd'en det klaffet og hadde to store modne egg på kontroll noen dager før eggløsning.
Reflexia Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 gratulerer!! nyyydelig følelse=) lykke til fram over!!
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 åååå så bra!!! Kan tenke meg du er litt lettet nå!! :)
K ♥ tærten Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 Ja, var fantastisk! Var bare en bitteliten sirkel på skjermen med en blinkende prikk, men gyn forklarte og viste. Hehe.. Følte jeg kunne tittet en evighet, men det gikk så utrolig fort! Fikk med et bilde av lille tærten da =) Som gyn sa så er det ingen garanti for at ting kommer til å gå bra, men man har krysset mange hindre når man har sett hjerteaktivitet!
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Så bra! Jeg skal til legen i morgen pga formen... Tenkte å spørre han om han kunne prøve å finne hjertelyden, og bare si at jeg vet det er tidlig og ikke sikkert det går ennå... Har og hørt at prisen på privat ul har sunket litt, så jeg vurderer det bare for å sjekke at alt er ok! Kunne han høre hjertelyden ved å kjenne utenpå magen? Vi er jo like langt på vei, så greit å høre med deg;) Kanskje du kan legge ut bilde av tærten din? Hadde vært morro å se:)
K ♥ tærten Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2010 Nei, jeg hørte ikke hjertelyden. Med dopler tror jeg ikke man kan høre den før tidligst uke 11-12. Gyn hadde ikke lyd på Ul apparatet som ble brukt idag, tok invendig, så jeg så kun hjertet slå. Eller som sagt en blinkende prikk Jeg betalte 800 kr for UL'en og tok den privat. Gikk til privat gyn for utredning den mnd'en det klaffet og hun ville gjerne ha meg til en sjekk. Er visstnok større risiko for flerlinger og exu ved bruk av pergo. Koster penger å ta en ul privat, men jeg syntes det blir feil å belaste det offentlige med en sjekk for min engstelse sin grunn. Men var det verdt hver kr! Nå vet jeg at det et noe der
K ♥ tærten Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2010 Da er bilde av tærten lagt ut på siden min. Ikke supermye å se, men ver veldig betryggende for min del å se at det var noe der http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/571108/offset/0
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Å så herlig! Rart å tenke på hvor lite det er.. Takk for svar på spørsmålene mine! Om jeg ikke får ul av legen (tenkte å ta det opp i morgen pga magesmertene jeg har hatt), så kommer jeg nok og til å bestille meg en innvendig ul privat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå