Gå til innhold

Passer Erlend og Imre sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror heter Erlend, og jeg lurer litt på Imre til lillebrodern!

Hva syns dere om navnene, og passer de sammen som søskennavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja syns de absolutt passer sammen:)

Skrevet

Så kjipt for barnet å hete noe tull som faktisk blir et ordentlig navn baklengs............................

Skrevet

syns Imre var litt rart.. aldri hørt det før, men bare jeg hadde blitt vant til det hadde det nok blitt et fint navn. Og de passer ilag ja, syns jeg. Samme klangen liksom...:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Sønnen min er 11 år, og heter Imre. Han er kjempestolt av navnet sitt, syntes det er litt stas å ha et så skjeldent navn.

Det betyr forresten "venn".

Alle rundt oss syntes det var litt "rart" i begynnelsen men nå syntes alle det er veldig fint :-)

Skrevet

Kjenner flere voksne folk som heter Imre, og jeg synes det passer meget godt sammen med Erlend også:)!

Skrevet

Kjempefine navn som passer godt sammen!

Skrevet

Nja... nei. Jeg liker begge navnene, men jeg synes ikke de passer sammen. Sikkert på grunn av at de kommer fra så ulike navnetradisjoner.

Skrevet

Jeg syns Erlend er kjempefint, men liker ikke Imre. Syns heller ikke de passer så godt sammen. Ville funnet et mer "solid" navn til lillebror, som f.eks Eirik, Sindre, Håkon.

Skrevet

Litt rart med et heilnorsk (norrønt) og et ungarsk navn sammen, synes jeg. Blir litt Ørnhild og Chanelle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...