Gå til innhold

Er det noen som jobber som lærere her? Eller noen som kan svare på dette?

Anbefalte innlegg

Hei

Er sykemeldt på andre uka, går ut i permisjon 21 januar, termin den 11/2. Er kontaktlærer og IKT ansvarlig på jobb. Fikk januar lønning i dag og der var ikke disse tilleggene med (utgjør 2500,- i mnd). Er dette rett? Får jeg ikke med disse tilleggene i permisjonen heller?

Trodde man skulle få det man hadde da man gikk ut i permisjon. Noen som vet?

Fortsetter under...

Hmmm får man ikke med de tilleggene? Jeg er selv lærer og trodde at permisjonen regnes ut i fra årsinntekten eller noe i den duren og tilleggene er jo med å årslønnen eer det ikke???? Men ikke vet jeg...

Du skal i alle fall ha kontaktlærer tilegget. Tror du skal ha akkurat det samme som før. Vi hadde akkurat en sak i klubben hos oss angående kontaktlærertilegget. En hos oss hadde ikke motatt dette og fikk beskjed hos lønnsansvarlig at det skulle hun ikke ha. Var i kontakt med utdanningsforbundet og får nå kontaktlærertilegget tilbakebetalt..

kontaktlærertillegget er ikke endel a årslønnen vår. det er jo en egen sum på 15.000 kr pr år....

min lønsslipp er delt opp i stilling og årsinntekt

å på et annet felt står kontaktlærerresursen... men jeg vet ikke kordan det regnes ved perm. er enda så tidlig i sv.skapet at jeg har ikke tenkt på det, men jeg går ut i perm ved nytt skoleår...

Hvordan har dere gjort det med pappaperm når dere jobber som lærere? har dere tatt pappaperm i forbindelse med skoleferie? eller velger dere jobbe i 10 uker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...