Gå til innhold

CB dig.test viste 3+ bra tegn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skrev inn et innlegg her i går angående en liten blødning etter en treningstur på ski. Jeg føler ikke at jeg tok den helt ut eller ble alt for sliten og har forstått det sånn at det skal veldig mye til for at trening skal være grunnen til en SA.

Jeg var hos legen i forrige uke og legen sendte av gårde en forespørsel om tidlig UL pga tidligere problemer.

Ringte legesenteret i dag, men hun var ikke på jobb så fikk snakke med en annen en som tar meg inn til time senere i dag.

Hun sa at det ikke var mye hun fikk gjort annet enn å undersøke meg og sende meg videre med hastetime til kvinneklinikken eventuelt.

Tok en CB dig.test for et par dager siden som sa 3+. Vil tro disse testene fungerer sånn at de måler hcg verdiene?

Har ikke blødd rødt i det hele tatt. Bare litt brunaktig og ikke spesielt mye.. Bare veeeldig lite når jeg tørker meg etter dobesøk.

Er det noen som har vært borte i lignende?

Ellers har jeg litt smerter som minner om menssmerter og skikkelig hodepine.. Har hatt det en liten stund og forsøker å drikke masse vann..

Anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jo, de cb digital testene måler hcgen i urinen.

Det er når man blød friskt blod at man kanskje har en grunn til bekymring, men brunt blod er gammelt blod og betyr så å si aldri noe.

Jeg fikk blødninger i uke 6 og 7, dette var friskt blod. Aldri så mye at det kom i trusa, men det kom hver gang jeg tørka meg etter dobesøk. Jeg hadde heller ingen smerte. Men jeg ble selvfølgelig veldig bekymra og dro til legen for en sjekk. Der bestilte de UL på sykehuset til neste dag. Kom på sykehuset å fikk se en spire som hadde vokst helt normalt med tanke på hvor langt jeg var på vei, og et bankende hjerte. Legen sa jeg hadde noe som heter lettblødende livmorhals. Er veldig vanlig.

Menssmerter og hodepine er jo typiske svangeskapstegn. Har hodepine hver dag jeg, så det er viktig å drikke mye vann:)

Håper dette kommer til å gå bra, og at det ikke er noe å bekymre seg for:)

Du får oppdatere meg om hvordan det går:)

Klem

Skrevet

Jeg har nettopp vært hos fastlegen min for å få en henvisning videre så har time på KK i morgen..

De er så lite hyggelige synes jeg på Ullevål så lurer på om man kan angre på fødselsvalg hvis alt skal gå i orden. Ringte en dame og var skikkelig sur og grinete på hvorfor jeg hadde fått denne timen, så jeg sa hun fikk ta det med legen min om hun lurte.. Hva er det for et spm??

Virker som om Riksen er så mye hyggeligere, evnt A-hus..

Skal oppdatere om hvordan det går i morgen iallefall.

Krysser foreløpig alt vi har :)

Skrevet

Da er dagen kommet for UL.

Gruer meg sinnsykt, men gleder meg på samme måte.. Greit å få det overstått å få vite status der nede....

Krysser fingrene og håper det er vår tur denne gangen :)

Skrevet

Jippi :)

Her er alt i skjønneste orden :)

Hjertet banker og jeg går inn i uke 9 i dag (8 fullgåtte uker i dag)..

Legen var kjempestressa og ikke spesielt hyggelig, men det spiller INGEN rolle nå som jeg vet at alt er i orden selv etter et par småblødninger og en del smerter...

Gud, så deilig.....

Takk Tezz78...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...