Gå til innhold

Mage allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig mulig så tidlig? Flere?

Nå er det bare 14 mnd siden forrige fødsel, så mulig magen kommer fortere denne gang.

Jeg har vært veldig tynn i det siste pga sykdom og diverse, så muligens derfor det vises så fort også..

(I uke 6 forresten, med det ser dere vel i nicket;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo være jula og?;O)

6 uker er fryktelig tidlig i forhold til mage..

Skrevet

Ja, det er fullt mulig, men skyldes i såfall bare luft og ikke selve fosteret, siden det er bittelite enda. Var selv veldig oppblåst da jeg gikk gravid med nr 1, og fikk da tydelig mage i uke 6-7 allerede. Nå er jeg bare 4 uker på vei med nr 2, så blir spennende å se hvordan magen blir denne gangen=)

Skrevet

jeg har også stor mage. kan overhode ikke gå i stramme topp ute blant folk. er i uke 5! når jeg sitter med trange topper hjemme så ruller de av seg selv oppover magen. Samboern min ler seg skakk og sier jeg kommer til å se ut som en elefant til sommer'n. LOL

men er nok bare hoven og oppblåst, har ikke luft i magen heldigvis ;P men har ikke sjangs til å bruke vanlige bukser. ser ut som jeg er 4 mnd på vei, men magen forsvinner vel igjen får jeg tro. tjihi...

men en tanke har slått meg da; har endel tvillinger og noen trillinger i familien på min side, aner ikke om man blir større i magen så tidlig da men, noen som vet? jeg tror jeg satser på en...;P

Skrevet

Min mage og har vokst. Klarer ikke lengre trekke inn nederste delen av magen. Dette er mitt fjerde barn og bare 1,5 år siden forrige fødsel så kanskje derfor det eser ut allerede. Er i uke 5 bare.

Skrevet

Jeg føler også magen er merkbart forskjellig...

Tror nok jula har litt av skylda, men blir så veldig oppblåst, særlig siste del av dagen! Med førstemann på fire sjedde ikke det, jeg merka ingenting til magen før jeg var 5-6 mnd på vei... Men føler jeg ser ut som jeg er 4 mnd på vei allerede :P er 5+3... :P

Men føler virkelig det er noe med oppblåstheten!

Hvor tidlig er det vanlig å få mage når en har født før?

Har hørt at det er vanlig å få mage tidligere, men ikke hvor mye tidligere...

Håper magen holder seg omtrent som den er noen uker til! ;) Så får jeg heller ha løse klær... ;)

Skrevet

Ja, eg er kun 7 veker på veg, men skal sei buksene strammer.. Eg er ikkje so høg, so magen viser uansett fort på meg. Dette er 3.barnet vårt, so det kan jo være derfor.. Foreløpig skylder eg på juleflesk overfor jobbkollegaer, men det er tydeleg gravid mage alt ja.. Går i vide klær, so ingen har spurt enno. Men brukar å ha kraftig mens, og tenker litt sånn alt det er jo blitt verande i magen no,og livmora har vert strekt fleire gonger før, men den tanken på at det kan vere to må eg sei er litt skummel. frå 2 til 3 blir ikkje heilt det same som frå 2 til 4.. Tida vil no vise :) Skiftar til mammabukse straks eg kjem inn døra etter jobb :)

Skrevet

Jeg er i min 9. uke å har tydelig gravidemage. Umulig å skjule, da alle går rett på å spør hvor langt jeg er på vei... Hehe..

Var å kjøpte gravidebukser idag. Begynner å bli smånervøs for at det er flere jeg også.. hehe...

Skrevet

uke 6 jeg og, magen min er stoor, men er kun pga all luften inni den...;p blir nok større av andre grunner senere... :)

Skrevet

Uke 6 her og! Magen er blitt en del større men vet at jeg er bare oppblåst og hoven.. Men viser den stolt frem for det!!! Er bare 8.5 mnder siden jeg fødte sist, så håper den 'ordentlig' magen kommer litt fortere denne gangen :)

Skrevet

Jeg har også fått større mage og er bare 5 uker på vei!!!! Nå skal det nå sies at jeg ikke er verdens slankeste person fra før, men overvektig vil jeg ikke kalle meg. Har alltid hatt litt mage, men nå klarer jeg ikke trekke den inn lenger!!! Er veldig oppblåst så er jo derfor, men likevel...vi har ikke lyst å fortelle det til slekt og venner enda, noe som kan bli vanskelig dersom magen fortsetter å vokse i dette tempoet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...