Gå til innhold

Ultralyd 7.januar! :-)

kjærlighetsbarn_2010!

Anbefalte innlegg

Hei og hå alle sammen

Var på ultralyd på torsdag 7.januar, første gangen i hele mitt liv! Gjett om det var spennende!

Legen så på skjermen og lurte på hva jeg så? Jeg sa: Har aldri vært på ul før, så vet egentlig ikke hva jeg ser.

Deretter sa han: Kan du telle? (før han kikket på min mann og sa: du som har vært med på dette før, ser vel hva jeg ser?) Forbanna å! Svarte min mann. Ja, det er tvillinger sa legen. Herregud, du kødder nå?!?!?! sa jeg... :-O

Ja, det var min reaksjon. Nå sitter jeg her da, med ikke bare ett, men TO små knøtt i magen. Eneggede tvillinger.

Legen fant ikke noe galt nå, ikke noe som tydet på annet enn at de har det bra. Ene var 51mm mens den andre var 55mm. Så nå er jeg 12+4 idag, akkurat som vi trodde.

Er helt i sjokk enda, positivt sjokk, ikke misforstå meg, men jeg var bare så livredd for om det var liv i det hele tatt... Så var ikke forberedt på at det var liv TIL GANGS!

Var innom barnas hus og kjøpte to bilstoler på torsdag da, acta graco med base, var på supertilbud siden barnas hus skal slutte med acta graco. Ble 1998kr totalt. Det synes jeg ikke var ille, lette fine stoler...

Håper alle andre har det like bra som vi fire har nå ;-)

Ha en super duper dag alle sammen :-D

Ps: Det skal sies at jeg har vært super bekymra for om det skulle være noe liv i det hele tatt, siden jeg har ikke hatt så masse symptomer. Så var absolutt ikke forberedt på at det var så mye liv inni der!!!! Men er kjempe glad for den flotte nyheten da :-)

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjoner!

Joda, tar det bra, enda. Men tror ikke jeg helt har skjønt det da, tror ikke det har gått helt opp for oss.

Nå krysser vi bare fingrene for at alt går bra og at alt går som det skal med de to små nurkene våre. Vi får nok å henge fingrene i når de kommer, men gud som jeg gleder meg! <3

Er dere ekstra trette nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...