Gå til innhold

Hvilken farger har dere på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På badematter, handduker, pynt osv?

Vi har kjøpt nytt hus og tenkte det skulle matche litt denne gangen, hehe. Men det er vel best med en lys badematte som passer tl alle typer farger på handduker? Jeg har både hvite, grønne, grå og turkise handduker så må lage et system:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veggene er gule og nei, jeg har ikke valgt den fargen selv, hehe;)

Hånddukene er alle i blått og grønt. Hvit kommode og noen sort/hvitt bilder på veggen som jeg selv har tatt.

Ellers ingen pynt

Skrevet

Hvite vegger og fliser på gulv, hvit innredning, Har hvitt sånn tannbørste glass om man kan kalle det det og så går det i hvite og brune håndkle.

Veldig mye hvitt, men er lyst og fint da jeg ikke har vindu på mitt bad :)

Skrevet

Her er hele badet hvite fliser, men svarte og hvite fliser på gulvet.

Har hvitt skap og kommode.

Håndklene går i mørk og lys turkis, mørk og lys rosa.

Klutene har jeg forskjellige farger på. Å gjeste håndklene har jeg i turkis, gul, rosa og lilla.

Skrevet

Matt krem, lys grått på gulv, "teaktre" speil og matte på gulvet, hvit servant med hel hvit benkeplate, såpedispenser i tre, og lys grått, bladgrønt er fargene som går igjen.

Skrevet

beige lignende flis på gulv og vegger(høres værre ut enn det er) hvitservant med hvit benkplate,skapene er i lys bøk, med håndtak i matt krom. hånduker å vaskekluter er hvite + noen rosae til Snuppa selvsagt:) såpedispendser,søppelbøtte, tannbørsteglass, wc-børste og skittentøyskurv er i stål.. til pynt så er det 2 svarte telysestaker og en svart vase med 3 hviteblomster i. + en svart lodden matte :-)

Skrevet

Hvite fliser på vegg, gråe på gulv. Cerise lys, vase, såpedispenser, håndduker. Hvite håndduker. To grønnplanter. Bøk benk og stellebord.

Skrevet

Har håndduker i ulike farger, når jeg bytter håndduker, så henger jeg opp nye i matchende farger. Liker veldig godt blått og turkis på badet da. Skal snart flytte i nytt hus, der er all flis i hvitt med pynteflis i blått. Kommer til å savne gulvet på badet vårt i den gamle leil, som er grått.. På grått kan man ikke se noe støv! Supert, spør du meg.

Skrevet

På badet oppe har vi hvite fliser på veggene og lys gråe fliser på gulvet. Hvit innredning. Håndduk, gulvmatte og pynt i turkis.

På badet nede er 3 av veggene i hvite store fliser, og gulvet og den ene veggen i mørke grå store fliser. Innredningen er hvit, og håndduker, søppelbøtte, medisinskrin, kroker, bokser etc i rødt.

Skrevet

Hvit innredning, mørke grå fliser på gulv, lyse grå fliser på vegger.

Håndklær bytter vi på hvite og turkise. Bruker ikke matt på gulvet mer, men har et slikt håndkle til å stå på når vi kommer ut av dusjen, Det er enten hvitt eller turkis det også..

Har noe pynt og lys og det går i turkist det også:)

Skrevet

Vi har to "bad" som begge har hvite fliser, med noen innslag av blå fliser. Ikke akkurat fint, men det var slik da vi flyttet inn. Jeg liker godt blått, så vi har blå duftlys, bilder med bilde av blåklokke og blå såpedispenser og tannkostkopp. Skulle gjerne hatt bare blå håndduker også, men det synes typen min er teit. Kanskje jeg plutselig går amok og kjøper en haug blå håndduker en dag:)

Og så har vi forresten møbler som er i tre. Vet ikke helt hva man skal kalle fargen..

Skrevet

Vi har hvite fliser på veggen og sort innredning og gulv. På håndklene bytter jeg ofte farger og har sånn "tema farge" som går igjen i hele huset. Rød, rosa, turquise, lime. Ofte velger jeg to farger og henger de annenhvert osv. Såpedispenseren er sort.

Ikke lurt å ha badematte på gulvet om du har varmekabler. Eletrikerene advarer veldig da varmekablene kan bli overopphetet og "brenne av". Dyrt å legge nytt, for det må man om uhellet er ute.

Skrevet

Jeg har alle håndklær i samme farge, og den bør matche badematta, haha. Men jeg har bare 6 store og 8 små foreløpig, og når de er utslitt kjøpes nye, samme antall.

Har hvite vegger og gråmix mosaikkfliser i dusjen og håndklær og matte er (foreløpig) lys grønnturkis (nesten hvite nå som de har blitt mye vasket, så jeg ønsker meg nye til jul). Jeg er så sær at jeg kjøper såpe til å matche håndklærne også, jeg da *rødme*

Skrevet

Veggene er rååååsa, skal males hvite en gang vi gidder ;o)

Ellers er det håndklær og pyntesåper og diverse stæsj i alskens farger. Minstens badegakker og båter dominerer sterkt, og på veggene henger tegneserier.

(Med andre ord; kjemperyddig her LOL )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...