Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Etter over en uke med mange symptomer kom tante rød i kveld.... forbanna dritt altså..... Men jeg var vel egentlig forbredt på det siden det ikke var planlagt denne gangen...... (fordi jeg har gått på pillen og skulle fullføre brettet før vi skulle begynne å prøve igjen) Så nå er det bare å vente, vet nå at når jeg ikke går på pillen og vi begynner på ordentlig for å lage baby så vil det klaffe.... det gikk jo så kjapt sist..... jeg sluttet på pillen 06.01.06 og var hos legen 24.01.06 og var gravid. Så vi har jo en gutt på tre år og vet at vi begge er veldig fruktbare, for det har vi testet...... Så det er ikke verdens største under gang, denne gangen..... håper det klaffer ved neste EL..... samboer ble faktisk litt overrasket som han sa da jeg fortalte han i sted at jeg hadde fått tante rød, for han trodde at jeg seriøst var blitt gravid, så han hr gått på ta og hel for meg no i uker. stakker..... men det går bra med oss og vi ser positivt på det, for nå har jeg sluttet på pillen og vi planlegger fremover.... Ville bare "blåse" ut litt
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Den jævla tanta som kommer på besøk når hun ikke er invitert og velkommen. Lykke til på neste PP
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 takk tror jeg trenger det... men når vi begge ligger god viljen til, så er vi superhelter og vi skal få en super baby ja nå er det bare å prøve igjen, og det er jo den kjekke delen med det hehehe.. prøver å se positivt på det, det er viktig føler jeg, vil ikke ned i den kjelleren
RWM Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Vi får slå oss sammen 2010 BABY.... Her kom møkkatanta på besøk i går kveld også....hatt symptomer slik som deg, men neida....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå