Gå til innhold

Noen som vet???...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!..

Har siden nyttårsaften hatt fryktelig oppblåst mage. Ser ut som jeg er gravid i 4 måned.. Strutter omtrent! Mye luft men føler ikke at jeg må prompe.. Går også på do som normalt..

De 2 siste dagene har brystvortene vært kjempeømme og samboer har ikke fått lov til å ta på!.

Kjenner også på venstre bryst spesielt godt at det er no klumplignende kul som har blitt veldig veldig øm og vondt.. Har den samme på høyre men den er ikke øm!

Hadde også no menslignende i romjulen... Var ikke like kraftig som mens til vanlig og den kom 1 uke for tidlig...

Tok test for 2 dager siden. NEGATIV;(

Noen som aner hva dette kan være? Gravid???

Hilsen hun som er desperat og vil ha baby med sin flotte samboer!

Tine_K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger seriøst svar.. før jeg blir gal!

Skrevet

Har du kul i brystet, ville jeg forsøkt å ta en tur til lege, bare for sikkerhets skyld. Og ikke vent! Jeg fikk kul i brystet da jeg ammet, abscess, byll med puss i, som måtte opereres bort fordi jeg ventet litt for lenge. Det kan jo være du er gravid også da, men det høres litt skummelt ut med kul i brystet. Kan være andre ting også, så best å sjekke. Lykke til!

Skrevet

Ja, ta en tur til legen og få sjekket kulen og ta en blodprøve. Er bedre å få sjekket det enn å gå i uvisshet.

Skrevet

Skal til legen i dag.. Har time om litt over 1 time.. Merker jeg gruer meg skikkelig.

Vil jo bare være gravid!

Kulen er ikke blitt no større eller mindre- Å den er liksom litt så jeg kan flytte på den!

Har enda ikke fått mens. Skal ha det i løpet av dagen i dag eller i morgen.

Krysser fingre for ufarlig klump/kul.. Å ingen mens i de kommende dagene!:)

Skrevet

Hei igjen. Hvordan gikk det hos legen? Det du beskriver, minner faktisk litt om den abscessen jeg hadde. Håper alt går bra med deg.Hvordan går det ellers? Det viser seg at jeg er gravid!!

Skrevet

Jeg hadde ingen farlige kuler.. Var bare helt normalt.. Men så øm a gitt..

Sitter her nå. nettopp testet å morgen urinen. Negativ igjen!

Men heller ingen tr. har bare vært pittelittegranne rosa i trusa. sorry detaljer!:)

men kjenner at det er etterelannet som skjer. aner ikke hva! har IKM i morgen ca.. Kan det fortsatt slå ut negativt på tester da??

Kan jeg forvente meg en positiv test senere? Eller er det bare å slutte å teste?

Skrevet

Gratulerer masse med graviditeten! KOS DEG MASSE:D

Tar gjerne imot litt babystøøøv:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...