Knøttefrøken Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Vi trenger noen til å spille feks coverlåter i et par-tre timer i bryllupet vårt. Hva koster noe sånt? Tenker ikke da på kjente band, men sånne små 2-3 manns band som spiller på sånne småfester og sånn. Tips til hvor jeg kan finne slike?
Lille my ;) Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Det kommer litt an på hvor du bor? Men du kan kansje høre med noen uteplasse i byen som pleier å ha band om hvor du kan nå tak i disse? Vi har leid et band som skal synge fra kl 21 - 01 de er flinke og populære her hvor vi bor. Synger en del kjente moderne låter Det koster ca 7000 kr. De har med alt av utstyr selv.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 kommer an på hvor og sånn da, men de jeg vet om koster fra 7000-10000,- med et lite band. karaokevert/vertinne kan også brukes da dem har annlegg med alt av musikk og rytme samt sanger. de har som oftest tusenvis av sanger å velge mellom samt ulike sjanger. disse er oftere billigere. kommer helt ann på kjendisstatus. slik som meg så tar jeg det nesten gratis eks... er ikke kjendis akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå