Februargutten Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg tror jeg hadde EL på fredag eller lørdag. Tok en eggløsningstest på fredag etter jobb og den viste svake streker. På lørdag tok jeg ny test med morgenurin, og da var strekene knall røde. Så da var vel eggløsningen egentlig på lørdag? Litt usikker, men hadde sex torsdag og lørdag, så sånn sett har vi vel sikret oss. Har fortsatt murringer i eggstokkene? Er det vanlig å kjenne noe i eggstokkene etter EL også? Det svir litt, men ikke like mye som når jeg har EL. På forhånd takk!!
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 etter pos EL test så tar det fra 12-36 t før selve eggløsningen skjer...så lørdag kan du jo vært heldig med...det er alltid bra og lese bruksanvisning vet du... lykke til videre
Februargutten Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg lurte på om det var vanlig å ha murringer i eggstokkene ETTER EL. Om jeg hadde EL fredag eller lørdag spiller forsåvidt ingen rolle nå. Er det vanlig med slike murringer, eller bør de være over når EL er over?
Millies Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Så, så, så... Murringer i eggstokkene kan være hele tiden spør du meg. Ihverfall hvis man går å kjenner etter symptomer som man har lett for å gjøre når man prøver. Er ihvertfall slik hos meg. Og det blir ikke mindre jo nærmere IKM jeg kommer..
Februargutten Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 Takk Er det jeg regnet med egentlig. Fælt å mange symptomer man har når man prøver, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå