Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille baby på 4 dager får noen ganger rykninger/grøsninger/skjelving uten at det skulle være noen grunn til det. Dette kan skje når som helst, når han ligger i sengen, på brystet eller sover. Noen som vet noe om dette?

Vi skal på vektkontroll i morgen og kommer til å spørre om det der, men kjekt å få høre flere erfaringer før den tid. :)

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dytt* Lurer på det samme selv.. Fått noe svar?

• 6 måneder senere...
Skrevet

Vi opplevde det samme på barsel og spurte barnelegen. Hun sa det kunne henge sammen med lavt blodsukker (dette gjalt særlig før jeg fikk melk), men som oftest var det en forbigående tilstand i starten knyttet til at de små har et umodent nervesystem. For vår del fikk vi beskjed om at dette ikke var noe å bekymre seg over, men jeg er altså ikke lege selv, så vet ikke om det også kan ha andre forklaringer. Søk råd hos fagfolk hvis det ikke går over, men tror det er helt uskyldig!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg spurte hs om dette, og hun sa at det var helt normalt de første ukene. De hadde litt kroppsdeler som skulle på plass etter fødsel. :P Heøt normalt, men de skulle forsvinne etter noen uker. Gjorde de ikke det så måtte man sjekke opp i det.

Første Annie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...