Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 7, troor jeg, men har ingen symptomer. Med forrigemann, hadde jeg massevis, og kjente godt at jeg var gravid, men denne gangen er det null, ingenting. Er dette normalt?

Trodde man kjente det bedre med 2.mann jeg,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er gravid med nr tre, og har nesten ikke merka noe. har bekymra meg mye. men fått mye respons på at det er helt normalt. så da er det nok det! mange her inne som har det likedan!! Så vi er i godt selskap! lykke til, og gratulerer!!!!

Skrevet

Ja, jeg trodde denne graviditeten ble lik den første, men det virker overhoodet ikke sånn..

Har du allerede vært på 1. kontroll?

Leenge til jeg skal enda, er vel derfor jeg bekymrer meg ekstra.

Takk det samme til deg :)

Skrevet

Jeg er 10+5 dager og har bare to symptomer ømme bryster og går litt mer på do en vanlig. Har ikke vært hos legen enda. Jeg skal dra ditt når jeg er 12 uker. Det er mange som ikke kjenner noe idet hele tatt.

På datteren min hadde jeg mange symptomer men ikke denne gangen.

Lykke til

Skrevet

skal på første kontroll imorgen, men har vært på noen ultralyder, fordi jeg har mista noen ganger før. men nå ser alt bare bra ut. var på Ultralyd idag og der spreller lillevenn rundt i sin egen deilige varme gode verden. alt vel med babysen, og jeg har fremdeles ingen symptomer. med de to første hadde jeg vondt overalt hele tida. og var hormonella-de-lux.... tårer og frustrasjoner opp og ned i mente... nå får vi prøve å nyte det å være symptomfrie så godt vi kan!!!!! lykke til videre... blir spennende å følge deg!!!!

Skrevet

tredjemann her også...kan ikke sammenlignes med de andre svangerskapene...merker ikke noe nå...INGENTING!! faktisk

er 10+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...