Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er GRAVID :-). Fikk positiv test i morges 1 dag før ikm. Har ikke noen å si det til ennå. Sambo er på en helge tur, kommer hjem i morgen. Kan jo ikke fortelle en slik nyhet på tlf og jeg ønsker at han skal være den første av familie og venner som får høre det.

Har gått rundt som i en døs i hele dag, kan ikke riktig fatte det.

Sluttet med p-piller i aug, og hadde instilt meg på at dette kunne ta litt tid, så jeg er kjempe lykkelig.Har ikke hatt noen form for symptomer, og testet bare på en impuls.

Nå håper jeg bare spiren sitter så lenge den skal

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :))

Skrevet

Gratulerer og velkommen :D

Jeg fant ut at jeg var gravid sist fredag, og da var samboeren min på jobb i nordsjøen og kom ikke hjem før nå på torsdag. Jeg holdt på hemmligheten i nesten en uke. Ville ikke si det over tlf. - det var så vanskelig, men sååå verdt det :) Jeg også motte rett inn på bim, slik at jeg kunne si det til noen vertfall ;-)

Klem fra

Skrevet

Tusen takk. Har gått rundt i hele dag ristet på hodet. Har ikke gått helt opp for meg ennå. Godt samboeren min kommer hjem i morgen allerede. Du er tøff som klarte å gå så lenge. Forstår veldig godt at det var verdt det.

Dette er første gang for meg, så jeg er litt ekstra spent.

Har du barn fra før eller er dette første for deg og?

Skrevet

gratulerer og masse lykke til!!!

tenker det blir gøy å fortelle det jeg=)

Skrevet

Gratulerer! Jeg måtte også vente med å fortelle det fordi han var på jobb og jeg holdt på å dø av lengsel over å si det. og jeg måtte "bare" vente 8 laaaaange timer! he he... vi snakka 2 ganger på tlf og når han snakket mimet jeg JEG ER GRAVID og lo uten lyd og var helt tullete. men når jeg kom hjem fra jobb fikk han et kort fra nurket til pappa 'navn' om at han kommer rundt den 18 sept og da syns han at mamma skal ha ring på fingeren slik at vi blir en riktig familie... ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...