RosaRita Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Om to uker begynner vi med rithalin på vår sønn på 5 1/2 år. Han har da AD/HD uten hyperkinesisk adferd. Like "virrete" inne i hode og magen som hos en med hyperaktivitet.Skal ha en uke med kunn oppserv. og tre uker med medisiner(opptrapping 1. uka med medisin.) og så evalueres av legen for å se om medisinene funker og om dosene er riktig. Jeg er så fornøyd med hvordan legen vår på BUPA Tønsberg går frem med dette, siden jeg har lest så mye rart her inne. Vi har også tatt EKG og blodprøver på forhånd, noe jeg ser ikke alles fast leger her inne gjør.Viktig!!!Stay tuned.....
kikki_831 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 hei:) så fint å høre du er fornøyd med utredning og oppfølging(vi er de ikke) ja det blir spennendes nå med medisinutprøvning vi begynte i begynelsen av december og nå de siste 3 ukene har vimerket stor forskjell begynte på concerta 18 mg og måtte øke till 56 men syntes det var tøfft som f**n når ikke det virket till å begyne med, en forventa seg så mye selvom alle sa det ville ta litt tid å se evnt dose og allt!!! men men det blir bedre:) ville vel bare si lykke till :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå