Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Har kjøpt meg TFK joggster twist. Men greier ikke bestemme hva slags stelleveske vi skal ha til vogna? Hva har dere andre med samme vogn kjøpt?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 petunia pickle bottom (kan ikke fordra vanlige, kjedelige, ensfargede stellevesker...) =)
annabe36 Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Jeg lurer på det samme, kanskje tfk har noen som passer til vogna? Ellers er jeg enig i at petunia-bagene er veldig fine, dog litt dyre.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Vi har kjøpt en TFK med kitt-farget hardbag. Jeg valgte en stelleveske fra Gaia & Co i lilla cordfløyel til, syntes den var sprek til den lysegrå bagen.
epla Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Vi har Allerhand Messenger bag til vår Tfk. Praktisk og grei!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Jeg og en venninne har begge TFK, og vi har kjøpt stellebag fra "Little Company." Har disse veskene på Barnevognhuset Rudo bl.a. Billigere enn mange andre vesker, og veldig praktiske og greie til TFK :-)
Nenya^juni2010 Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Vi har også Allerhand, men har carry on.. Tror det skal bli pappa-stelleveske denne gangen og jeg skal ha meg en Petunia veske =) Eller en boxy backpack i Blue Curacao Roll. Da har jeg ryggsekk når jeg bærer bebisen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå