Gå til innhold

Skjule det på jobben - klær som skjuler?

Anbefalte innlegg

Jeg vil vente til uke 12 (om 3 uker) før jeg forteller det på jobben. Men magen presser på allerede (selv om det er bare luft..) - og jeg leter etter klær som ikke avslører min figur - UTEN å gå med store, flagrende skjorter. Det røper I ALLE FALL saken, mener jeg. De har radaren på.

Hvilke klær får deg til å se nett ut? Smalere midje? Uten å klemme et stramt belte rundt magen, mener jeg? Noen forslag? Takk!!!

Fortsetter under...

Mitt beste tips er å gå med trangt om beina og heller en tunika eller stor skjorte eller lignende over. Så lenge du har noe trangt på så er ikke folk så oppmerksomme... ;-)

Vero Moda har noen fine leggings med baklommer som heter Pieces Funky Heavy. Jeg har de i alle farger og det er litt ulikt hvor mye de strekker seg - olavasken har strukket seg mest og er derfor mest gravide egnet. De koster under 250 kr=O). Har kjøpt mye av mine topper på Vero Moda faktisk - passer veldig bra som billig gravideinnkjøp. Så kjedelig å bruke masse penger på ting som man kanskje ikke har så lenge likevel...

Takk for tips, dere! Skal sjekke ut Vero Modas bukser.

Måtte gi etter for en gravidebukse på Den Kule Mage idag - stretchy, kul jeans med elastisk "magebelte" øverst. Et plagg over, og ingen kan se at det er mammabukser :D (Dyrt, men holder nok helt til sommerheten slår inn!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...