Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er GRAVID :-). Fikk positiv test i morges 1 dag før ikm. Har ikke noen å si det til ennå. Sambo er på en helge tur, kommer hjem i morgen. Kan jo ikke fortelle en slik nyhet på tlf og jeg ønsker at han skal være den første av familie og venner som får høre det.

Har gått rundt som i en døs i hele dag, kan ikke riktig fatte det.

Sluttet med p-piller i aug, og hadde instilt meg på at dette kunne ta litt tid, så jeg er kjempe lykkelig.Har ikke hatt noen form for symptomer, og testet bare på en impuls.

Nå håper jeg bare spiren sitter så lenge den skal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye; er UTROLIG frustrerende å ikke ha noen å fortelle det til! Forrige gang jeg var gravid tok jeg testen på jobb, atpåtil en times kjøring hjemmefra.. Skulle selvsagt ha lang dag på jobb og ble til og med forsinka etterhvert som dagen gikk.. Var helt bortreist hele dagen og kunne ikke vente med å fortelle det til min kjære:-) Var helt sprekkferdig da jeg kjørte hjem, og var GARANTERT ikke trygg i trafikken.. Vet ikke om jeg hadde klart og holde meg et helt døgn! Men da har du jo god tid på å finne på en morsom måte å si det på:-)) Igjen; gratulerer så mye; håper spiren blir der inne og vokser og gror frem til september!!

Skrevet

Gratulerer!! :)

Skjønner at det er godt å få letta litt på trykket her inne ja :)

Funnet ut noen morsom måte og fortelle det til mannen da?

Skrevet

Tusen takk.

Har tenkt i hele dag på hvordan jeg skal fortelle det til samboeren men ikke kommet noe lurt ennå. Tar gjerne imot noe gode forslag.

Skrevet

Gratulerer så mye :D skjønner godt du har lyst å fortelle det til noen. Jeg har heldigvis samboeren hjemme :) men har jo bare lyst å rope det høyt ut til alle ;)

Skrevet

Tusen takk og gratulerer så mye til deg også.

Gleder meg sykt mye til han kommer hjem i morgen ettermiddag. Tror ikke jeg greier å konsentrere meg så mye på jobb i morgen, men det får bare våge seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...