<3tregutter<3 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Jordmor sa til meg at nr 3 ofte er en "luring"..... Nr 1 tok 35 timer fra A-Å, nr 2 tok nøyaktig 2 1/2 time. Med meg tok fødsel nr 3 to effektive timer, så lignet mest på nr 2 (heldigvis;-) Begge de to siste fødslene startet med vannavgang, Med nr 2 kom riene umiddelbart og for full styrke uten pause. Da vi bor langt fra sykehuset skulle jeg ha ambulanse med nr 3 i tilfelle det gikk raskt. Men etter vannet gikk skjedde det ikke mer - ingen rier eller noenting. Reiste til sykehuset likevel siden det var avtalt. 4 timer etter vannavgang kom første ri, og så var resten som hos andremann, Men "luringen" ga iallefall mammaen sin en sjanse til å komme seg til sykehuset uten noe særlig ubehag;-)
silje3 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 så flott da....har hatt to fødsler mellom 15 -19 timer jeg, tenkte jeg kunne ta en litt kortere denne gangen:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Fødsel nummer 3 var noe av det mest fantastiske jeg har vært med på. De andre og selvfølgelig men med tanke på smerte og kontroll og opplevelse var denne utrolig. Hadde 6 cm før jeg trodde det var i gang, trengte ikke en gang lystgass og var vel kun 1 time som jeg opplevde som noe intens. Ville gjort det igjen umiddelbart om jeg kunne..... 1. fødsel var helt forferdelig syntes jeg..2. sånn passe 3. fantastisk
Victoria Everglot Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg vil gjerne høre flere erfaringer! Venter selv #3 nå i April.... Fødsel #1 var grusom og varte i nesten 2 døgn... Ingen smertestillende ble gitt. fødsel #2 var perfekt! Tok ca 2 timer fra vi kom inn på sykehuset til han var født... Fødte i vann uten noe smertestillende, og det er planen denne gangen også. Vi bor ca 25min (uten kø!) fra sykehuset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå