Gå til innhold

Erfaringer med Haukeland sykehus?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal i gang med søskenforsøk på Haukeland sykehus. Har tidligere fått en gutt etter IVF behandling i Haugesund. Jeg ringte Haukeland forrige uke, men ble ikke veldig imponert over den første kontakten. Sykepleieren jeg snakket med var lite imøtekommende, og kunne ikke svare meg på noe.

Håper at noen kan kan dele sine erfaringer med Haukeland (på godt og vondt).

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141252128-erfaringer-med-haukeland-sykehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei=)

jeg har god erfaring med haukeland, ved ivf, hadde min første runde i sommer og det endte med en ma, fikk veldig god oppfølging av dem i etterkant og dem har vært kjempe imøtekommende med meg og stillt opp på alle mulige måter...hadde frys i høst og jeg er som sagt veldig fornøyd med dem.=) mulig jeg har vært heldig...=)

må bare spørre er du sikker på at du snakket med en sjukepleier? for dem som vanligvis tar telefonen kan ikke svare på ting, må ringe til en viss tid for å få snakke med en sjukepleier....

hei :) jeg snkket også med de hin dagen pga noen sp mål....trro det var en kontor dame.....trooor.... makan til streng dum dame....litt sånn overebærende..men jeg velger og tro at dette var en "kontorrotte";)

har hørt masse fint om de der oppe...bla hun over her som jeg stoler på;)

hvis ikke vi får full klaff denne gang( det skal vi få) så blir det å stille seg i kø der,,,,,,

Hmmm.. Nei, du har et poeng. Husker ikke om hun presenterte seg som sykepleier eller om jeg bare antok det. Dersom hun ikke var sykepleier hadde hun vel ikke kunne sagt hva hun trodde jeg måtte gjennom?

Uansett; det er en sårbar prosess og jeg syntes de må være mer følsomme når de jobber på en sånn avdeling (uavhengig av om de er sykepleier eller legesekretær). Jeg hadde gruet meg litt til å ringe, og hun gjorde det ikke noe lettere.

Tusen takk for ditt svar Stjernøye! Er glad for at du er fornøyd og håper jeg blir det også. Kanskje jeg bare var uheldig denne gangen :-)

PS! Kan jeg spørre om du er gravid nå?

dem kan vel noe men ikke så detaljert at man får en skikkelig info=) jeg har også ringt opp der og spurt om ting, men hun har ikke kunnet svare meg så jeg har heller ringt oppigjen når jeg er sikker på at sjukepleieren er der;o)

er en kjempe sårbar prosess, men er ikke alle som skjønner det, pr tlf virker dem mer arrogante enn dem er...for de er egentlig veldig hyggelige, litt sånne strenge damer som møter alt for mange hysterriske jenter som enten er fortvilt over at man ikke blir gravid eller pga man nett har blitt gravid..hihi men som sagt face 2 face er kontordama en helt anna sjøl om hu er en streng dame=)

ja jeg er gravid nå=)er 10+6=D hadde en runde med frys i november=)

jeg har vært gjennom 7 forsøk på kk.. alt i alt har jeg hatt gode opplevelser med avdelingen.

Hvis det er kontordamen som tok tlf, så skjønner jeg at hun virket noe brysk. men i live er hun hyggelig:) men hun burde selvsagt sagt til deg at hun ikke var sykepleier (dersom det var henne). Jeg har vært veldig fornøyd med sykepleierene der og de fleste leger.. jeg gav faktisk beskjed på et tidspunkt til en av sykepleierne om legen. synes ikke hun satt seg inn i mine behov, og mangler mange opplysninger etc. tror hun fikk beskjed av de, for etterpå var hun hyggelig og litt mer engasjert..

så alt i alt er jeg fornøyd ut i fra at det er offentlig. Og det viktigste er jo at jeg ble tross alt gravid :)

lykke til alle sammen. jeg er 4 mnd på vei, skjønner det ikke helt enda. men skuldrene begynner å senke seg og jeg er overlykkelig!

Annonse

Det er nok kontordamen på KK som har skremt meg (denne uken for gang nr 2). Håper dere har rett i at hun er hyggeligere ansikt til ansikt... Venter nå på brev om når og hvordan vi kan starte med søskenforsøk. Blir spennende.

Takk for svarene jenter. Uten de ville jeg nok fryktet KK mye mer.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...