Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Vet at jeg har sett en slik liste her inne, men nå finner jeg den ikke igjen! Noen som kan hjelpe? Får sommerbarn, hva trenger jeg da? Her er en liste jeg skrev i all hast, Bilsete (Maxicosi) Vogn ( Emmaljunga) Vognpose (?) Tepper Amming: AmmeBH Ammeinnlegg Tåteflasker Morsmelkerstatning (?) Stell: Bleier Stellebord Stellematte Sinksalve Mange vaskekluter Håndklær Bæresele Vippestol Babygym Tynn bomullslue Bodyer Og hva trenger man egentlig av klær de første ukene når termin er juli? Vanskelig med str. syns jeg... Har sikkert glemt masse viktig, hjelp meg!
Ønsker troll 2010 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Syns dette med str er vanskelig selv. Men hva med seng, madrass og dyne med sengesett? Vogndyne Hvis dette er komplett handleliste før fødsel burde kanskje bleier også inngå? Gruer meg til å komme hjem fra sykehuset selv, og komme på at jeg mangler noe jeg absolutt hadde trengt! Lykke til!!
fluppse Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Se til venstre på denne siden. "Utstyrsguiden" står i det oransje feltet. Der får du mange gode tips. Lykke til
Bonusbønna2010 Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Eller sjekk www.babyshop.no. De har ogs en god liste. Ellers er det alltid godt med noe i str 50. Et tips er å ikke vaske alt før bebisen er født, da kan du lettere vurdere behovet for størrelse i etterkant og ev bytte størrelser. Har selv erfart 2 tre-kilos bebiser som "svømte" i str. 50 ganske lenge. Nr 2 var også en "gulper", så da økte behovet for skift stort i forhold til nr. 1. Det er mye som skal erfares og som det ikke alltid kan planlegges for :-) Beste tips på vippestol: Babybjørn!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 og KYLIE Flergangs KLADD Vaskbar kladd fin å ha i vognen,når bebi er naken, på stellebord, i seng koster ca 350 på apotek ,kann vaskes 300 ganger.(opp til 85C) Samt ypperlig å bruke når den tid kommer at ungen skal slutte med bleier. Så dette er et produkt som man får bruk for i mange år fremover. Genialt å ha fra starten av.
Mnn82 Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 på www.babytepper.no har de flotte og ikke minst myke babytepper strikket i dale babyull som kan vaskes i maskin og det har jeg merket er utrolig kjekt å ha nå til å legge over den lille når dyner er litt for varmt eller bare rett og slett ha til å legge over den litt til tider...det regulerer jo varmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå