Gå til innhold

Tidlig UL på meg i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fryktelig spent etter 1 exu i april, 1 ma i juli og 1 sa i okt. Alle i 2009. har en gutt fra før på 2,5 år, så jeg skal ikke klage, men ønsket om en bror eller søster er svært stort!

Er spent på hvor langt på vei gyn sier jeg er. Egentlig 6+3 ifølge siste mens, men er nok ca 6+0 etter EL.

Så vet jo ikke om han kan se hjertelyd allerede i morgen dersom spiren er frisk og fin og er veldig redd for at det kan bli en laaaaaang venteuke på neste UL i så tilfelle.

Sambo har tatt seg fri fra jobb på formiddagen i morgen for å bli med meg for jeg takler ikke UL alene lengre.

Kryss fingrene for meg jenter!

Hvis alt er ok i morgen skal jeg melde meg inn her på ordntlig og på september 2010-klubben:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for at du får se et lite bankende hjerte:)

Skal selv på tidlig ul på onsdag (6+0), siden jeg hadde en akutt exu i slutten av sep. 09. Kjenner følelsen, er skikkelig spent! Skal også ta med mannen, har ikke lyst å ta denne ul alene..

Satser på at vi treffes i septemberklubben!!! Lykke til imorgen!!!!

Skrevet

Tusen takk:)

Min exu var også akutt med sprukken eggleder og mye indre blødninger, men den MAen var like ille synes jeg, for da bare døde den lille i magen min og var død i 2,5 uke før jeg fikk utskrapning.......

usj, måtte morgendagen bare bli overstått!

Ønsker deg også masse lykke til på UL!

Skrevet

Lykke til imorgen Maddemor. Har selv tidlig ul imorgen og er kjempespent. Tror jeg er 6+4 og håper å se et lite hjerte slå.

Oppdater oss når du har vært der =)

Klem fra

Skrevet

Skal krysse alt av fingre å bein for at det skal gå bra, det må og skal gå bra denne gangen skal du se.

Din uflaks har blitt brkt opp nå skal det bare gå en vei å det er oppover .

Stor klem

Skrevet

Lykke til i morgen Maddamor.

Håper virkelig alt står bra til for dere denne gang. Dere har slitt alt for mye stakkars.

Tenker på dere.

Klem

Skrevet

Masse lykke til vennen min. send en tekstmelding når du er ferdig. Stooor klem. ps er sikker på du ser et bankende hjerte....

Skrevet

Lykke,lykke til:)

Skrevet

tusen takk tusen takk:)

Håpefulle K; masse lykke til til deg og i morgen da! Håper vi begge kan slippe jubelen løs her i morgen!

katta mi; skal nok sende deg en sms når jeg er ferdig:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...