Gå til innhold

Hei Sanna28 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til å spå meg angående graviditet og unger eller?

Født 180983

Håper du orker å ta deg tid!

Hilsen Hanne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hanne :)

Jeg fikk opp 2 jenter på deg. Det tar litt tid før de kommer, men når det først skjer, så tror jeg de kommer tett. Ser for meg jenter med lyst, bølgete hår og litt fregner :) Tror ikke du får så høye/lange barn. De kommer såpass tett at de vokser opp nesten som tvillinger. Tror den førstefødte blir mest lik faren og den andre mest lik deg.

Jeg vet ikke helt hva slags sivilstatus du har, men jeg har følelsen av at du får barna med en annen enn han du er sammen med i dag. Evt forandrer han seg mye før dere får barn.

Jeg får deg opp som en veldig kreativ person. Maler/tegner du?

Jeg får deg også opp som en omsorgsperson som er veldig glad i dyr og barn. Jeg kan se for meg at du jobber innenfor dette (barnehage?).

Får opp en person (muligens en (store)bror) som ønsker å støtte deg mer enn du lar denne personen gjøre. La folk hjelpe deg!!

Jeg fikk en beskjed til deg: Drikk mer vann!

Jeg tror forresten ikke du er håpløs!! Du bør visualisere (se for deg) at du får til ting og at du ikke er håpløs. Dette kan du også male/tegne/skrive ned på papir. Tror du kan bruke det i mange sammenhenger i livet ditt. Det høres kanskje rart ut, men dette kan også være med på å gjøre kroppen din mer klar for en graviditet.

Masse lykke til!

Skrevet

Takk for svar :D Spennende lesning dette :)

Jeg er samboer, og har ei jente med han :) Hu er forholdsvis lang, med langt lyst krøllete hår :) Hun får sikkert fregner, for det har jeg.. hehe.. :P hun ble født i mai 2008. du ser ingen graviditet i nær framtid da? Føler jeg er klar for en til nå, hehe..

Jeg hverken maler eller tegner, men har et ganske kreativt hode tror jeg. Jeg jobber ikke i barnehage nei. Men kan du se litt mer på jobbsituasjonen min? Om det eventuelt skjer noe der i år?

Jeg drikker vann jeg *Hever glasset* :D

Kan tenkes at du har truffet en del spikre på hodet her ser jeg :)

Hilsen Hanne

Skrevet

Jeg fikk opp nye muligheter på jobben. Jeg tror du får et tilbud der du er som du blir veldig fornøyd med!

Jeg tror jeg endrer meg litt ift det jeg sa om neste barn. Jeg tror det er med samme mann som du har nå, men holder på det med at det blir en forandring med ham (dere) før dere får barn.

Jeg er ikke så flink til å spå tid (jeg blander litt fortid/nåtid/framtid også), så det kan godt hende du blir gravid tidligere!

Skrevet

Det blir spennende fremover da skjønner jeg :)

Er iallefall spent på denne forandringen du skriver om, hmm... :)

Mange takk iallefall. Og god kveld/Natt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...