Gå til innhold

flere spontanaborter?

Anbefalte innlegg

er det flere enn meg som har vært igjennom flere spontanaborter?

har selv mistet 4 ganger tidligere i et tidligere forhold...

nå har jeg ny samboer som jeg er forlovet med. nå er jeg gravid, dette er da femte gang jeg er gravid, er nå 7+5uker på vei å er så inderlig redd for å miste på nytt :( er det noen andre her som har vært igjennom lignende eller kjenner noen som har det??

har vært på ul, å alt så fint ut foreløbig, kunne til og med se hjerte slå, men tørr liksom ikke glede meg for mye i tilfelle jeg skulle være uheldig å miste denne gangen oxo :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141251672-flere-spontanaborter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner det kjempe godt, at du ikke tør glede deg enda. Jeg har hatt 2 tidligere, så det er jo ikke så mange som deg. Men vet hvordan det er. Ikke tør man glede seg og ikke vil man si det til noen, Har vært et ganske godt stykke på vei og de gangene jeg har mistet. Men denne gangen går det foreløpig kjempe bra:D Er ca 11 tror jeg :)

Husk når det skal sitte, sitter det ;);)

Kjempe masse lykke til :) Håper det går bra :)

jeg vet hvordan du føler det. har selv mistet to ganger så jeg klarer liksom ikke å glede meg så kjempemye fordi jeg er så redd for å miste.. skal bestille tidlig ul nå snart for å se at alt er fint..men blir godt hvis alt går bra frem til over 12 uker..

masse lykke til.. håper inderlig det går bra for deg denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...