Gå til innhold

Usikker! Noen som kan hjelpe meg???

Rs86

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid.. Og har enda ikke vært til legen.. Om jeg husker helt riktig, så hadde jeg mens 28 november..

Jeg hadde sex med gutt X 20 des og gutt Y 26 des..

Er det noe mulighet for at jeg kan klare å finne ut hvem det kan være av disse 2?

Håper virkelig noen kan hjelpe meg!

Fortsetter under...

Hei :)

Var det 28. nov du fikk mensen? Hvordan har syklusen din vært før, på hvor mange dager og har den vært stabil?

Du hadde sex med han første på syklusdag 22, hvis du fikk mensen 28. nov. og det er i grunn ganske sent i syklusen det da. Det som er gjennomsnittelig er å ha den fruktbare perioden på syklusdag 12-16.

Oki, da vil syklusdag 21 være den mest sansynlige dagen for EL, så da er det basert på sansynlighet nr 1 som er faren.

Men når det er sagt så kan sykluser endre seg, så det er ingen ting som er 100% sikkert når en har hatt sex med to i samme syklus.

Er det noen du håper på er faren da?

Takk for svar :)

Ting er veldig uvirkelig, så jeg har egentlig bare tenkt å tenkt..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, om jeg skal beholde eller ikke!

Om det ikke er mulig å finne ut hvem som er faren, FØR jeg har gått ferdig svangerskapet.. Så er muligheten der for abort =/

Nr.1 Er en god kamerat, mens Nr.2 er en som jeg akkurat har møtt..

Så det er litt vanskelig.. Men jeg har en magefølelse på at det er Nr.1

Det finnes mye du kan gjøre før banet er født :)

I Norge er det ikke lov med fostervannsprøver, men under spesielle omstendigheter kan en få en slik test utført. Jeg ville snakket med lege/jordmor ang å få testen, da du vurderer abort.

Hvis det ikke går, kan du dra til Sverige eller Danmark å få utført testen. Se f.eks http://www.crocus.nu/

Håper at ting ordner seg for deg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...