corazon Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei, jeg leser at flere av dere har bestillt ekstra time på volvat med ultralyd. Hvor mye koster en slik time? Hvor lang tid tar det før man får en time? Må man være medlem? Håper noen kan svare meg? Takk
MillaCamilla Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hei Det er bare å bestille via nettet. jeg bestilte i uke 6 men ønsket ikke UL før i uke 12, derfor vet jeg ikke hvor lang ventetid det er. Det kostet 1200 kr for en UL og jeg er ikke medlem, mulig det er billigere for medlemmer. Lykke til:)
tre_prinsesser Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Hvis du ønsker tidlig UL bør du sjekke litt rundt. Priser, tid og hva du får av bilder og filmer varierer stort. Vi var på Volvat først og på Ultralydklinikken i Lysaker andre gangen. Prisforskjellen var 300,- mindre andre gangen, og det var to totalt forskjellige opplevelser. Sier bare at det er mange som tilbyr så ikke bare ta den første du finner.
JeLa87 Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Jeg bestilte time til innvendig ultralyd hos volvat her i byen(Fredrikstad) Betalte 895kr og fikk snakke med jordmor og fikk med et bilde hjem. Er jo ikke vanlig at man får så mye ut av ultralyden når man er i 1.trimester, men man får se fosteret og hjertet som banker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå