Gå til innhold

Sommerferie i Danmark - Noen med tips? Feriehus/feriecenter eller camping?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

www.lalandia.dk i Rødby. Vi elsker den plassen og har vært der 2 ganger og skal absolutt dit igjen. Suuuuuuper plass for hele familjen.Finnes et Lalandia i Billund også ( trur jeg det heter) men fordelen med Rødby er at det ligger ved havet med hærlig sandstrand og at man kan ta turen over til Puttgarden for å gå amok i en 3 etasjes lekter med taxfree. ;o))

Annonse

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥

Hei=) vi skal til danmark i sommer vi og. Har et kjempe stort telt som vi skal bo i. Hadde først tenkt å leie hus, men kom jo på at dette er helt supert for barna:)

Vi skal være på Bøsøre Strand Camping. Ligger på Fyn, midt imellom alt:) pluss at vannet har syden temperatur;P

Bøsøre fikk en 6er av VG:)

http://www.bosore.dk/index.html

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=564059

Vi har vert på ferie til Danmark to år på rad. Begge gangene har vi bodd på Danprcs feriesentre. En ferieform som passer oss perfekt.

I 2008 var vi i Rønbjerg, veldig kjekt feriesenter med stort badeland, lekeland og mangen andre aktiviteter. Kjekke leiligheter i små rekkehus, noe nedslitt, men jeg leste et sted at alle leilighetene skulle pusses opp ila 2009. Litt usentralt (ca 2 t til Legoland, 30 min til Fårup), men i nærheten av sjø og sandstrand.

I 2009 var vi på Søhøylandet, ok feriesenter med badeland (vesentlig mindre enn på Rønbjerg) og mange andre aktiviteter (golf, innendørs alpinbakke ...). Fikk en fantastisk, helt ny leilighet, med høy standard. Meget sentralt (30 min til Ålborg, 30 min til Legoland, 1 t til djurs)

Begge stedene var meget barnevennlige med mulighet for å bestille reiseseng, badebalje, spisebordsstol etc til minsten (samt sengetøy til alle = vesentlig mindre bagasje). Vi er skjønt enige om at feriesenter ferie er topp for oss. Blir kanskje det også i år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...