Gå til innhold

se hit alle sammen, flere som er..

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg lurte rett og slett på om det er flere her som deler min lidenskap for mat i disse tider? Jeg er sulten HELE tiden, å når jeg sier hele tiden mener jeg det. Jeg kan spiste en stor middag og være sulten en liten time etterpå. Her om dagen spiste jeg 2 store og en liten tallerken med fiskeboller i hvitsaus til middag, 2 timer senere varmet jeg opp mere mat og spiste 2 tallerkener til og senere på natta klokken to spiste jeg 1 til...Jeg småspiser gjerne også innimellom måltidene mine. Jeg har allerede lagt på meg masse. - Men jeg må ha mat, bare må ha det. Hvordan skal dette gå? :) hehe

Klem fra matlei :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141250672-se-hit-alle-sammen-flere-som-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter!

Joda, dette er visst helt normalt :)

Jeg har vært usannsynlig ofte og akutt sulten siden tidlig uke 7, og meg må faktisk spise to mindre måltider ETTER middag, før jeg legger meg.

Her er det bare å legge om rutinene. Heldigvis var kjæresten villig til å stå opp og lage nattemat til meg noen ganger i starten før jeg innså at jeg måtte planlegge litt bedre.

Mitt råd: Ha alltid en frukt, noen kavringer/ brødskiver, og f.eks. en pose med nøtter i vesken/ sekken i hverdagen. Jeg må spise omtrent annenhver time! Jeg veide meg hos legen da jeg var 8+0 og hadde bare gått opp ca 1 kg fra normalvekt! Jeg var sikker på at jeg var gått opp i alle fall 3. Så forbrenningen har tydeligvis økt.

Jeg merker også at jeg får mindre lyst til å spise (lei av å spise, utrolig!), så vi får bare supplere med mat som frister og er kjapt å lage. Bedre å ha litt pizza, fiskekaker, kalkunpølser etc (som gir meg appetitt) til variasjon istedet for at jeg blir i dårlig humør.

Hold blodsukkeret ved like, så er nok humøret i balanse også :D

Lykke til, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...