Gå til innhold

går det ann????

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man har disse symptomene som kvalme, trøtthet, humørsvingninger, stikkinger i underlivet, murring i ryggen, dårlig mat lyst, osv så er det vel tegn på at jeg er gravid vel???

det er ikke noe jeg bare innbiller meg???

går det ann, at kroppen din spiller deg ett puss på denne måten???

tør ikke å ta testen ennå, det er for tidlig. for ikm er ikke forventet for om en uke ca...

hva mener dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - det går an :)

Enten er du gravid eller så er det pms som spiller deg ett puss - har hatt det sånn selv i mange, mange pp`er - blitt grundig lurt med andre ord!! Man kjenner jo ekstra godt etter når man prøver å bli gravid - så da blir symptomene litt forsterket... Håper for din del at du er gravid da!!

Lykke til :)

Klems

Skrevet

uff håper jeg ikke inbiller meg det. for det er ikke sånn at dette var planlagt heller..... jeg ble syk og var ikke noe poeng å ta p-pillen for jeg spydde sånn og nå har jeg mange av symptomene.....

Skrevet

Alle de symtomene kan være andre ting også, så jeg ville tatt en test for å være sikker.

Jeg har når det er sagt vært mange ganger vært innbilt gravid, med mange symtomer, helt til jeg har tatt test.

Og nå i disse dager så har jeg hele tiden symtomer, men velger å tro at det er hjernen min som er gravid, jeg vil så gjernne og da får man ofte symtomer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...