Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For nesten tre år siden begynte vi å tenke på å få barn. Vi prøvde og prøvde, uten hell...Sommeren 2007 hadde jeg problemer med urinblæra, fikk feill behandling over 2 mnd. Havnet etter dette på sykehuset der jeg var i en mnd. Ble plutselig gravid i desember og tenkte at noe godt måtte skje meg og... dette viste seg å ikke vare lengere enn 8 uker. Det har kun gått den ene veien de siste to årene, og jeg har hatt 5 aborter. Hvor mye negativt kan skje et menneske før det snur?

Nå er situsjonen slik at alle mine venner enten har fått ett barn eller to i løpet av denne perioden.. I august (sist jeg var gravid, endte i sa) fikk jeg vite at min besteveninne også var gravid.Hun var her på fredag og kostee med magen hele kvelden, klaget på halsbrann og vond rygg. I følge henne selv var dette noe av det værste hun måtte gjennom (langvarig smetre)... når jeg begynte på jobb i august etter ferien viser det seg at også ei god venninne på jobben er gravid (uhell).

Så i går får jeg sms av ei anna god venninne...hun er nå 10-11 uker på vei...kvalmen var jævelig og hun hadde brystspreng..

Kjenner at nå har selv sterke jeg fått nok. Klarer ikke mer, kjenner at jeg sakte men sikkert blir deprimert og gir opp alt...

Forrige mandag fikk jeg også diagnisen PCO på riksen...venter på lap nå...

Føler meg helt forferdelig, det gjør så vondt langt inne i hjertet mitt hver gang jeg ser en vogn eller ei med mage. Klarer snart ikke mer!

Nå har jg kun ei venninne som ikke har baby eller er gravid. Hun er singel og student, tror ikke hun tenker på barn engang...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141250140-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-leeei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner igjen alt det du sier!! GÅr igjennom akkurat det samme, og vi har prøvd siden november 07!

Det har gått så langt at jeg måtte søke om hjelp, og går nå til psykolog for å bli mindre deprimert og heller se lyst på livet!

Fikk også påvist pco for 5mnd siden og har blitt satt på metformin og pergo!

Regner med du får hjelp vidre du også, nå som du har fått konstanter hvorfor dere ikke har blitt gravide enda..

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...