Gå til innhold

Når skal dere begynne å hamstre inn,hehe???


celinesbaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har heldig vis alt etter nr en og to.. eneste jeg vil ha er en ny vogn og det blir nok ikke kjøpt inn før jeg er kommet godt ut i svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ufrivillig barnløs i flere år og har hatt litt for god tid til å planlegge utstyrsinnkjøp =/ Skal klare å styre meg et par måneder til med de fleste innkjøpene, men det har blitt en del babyplagg, og så har vi fått tak i billig vogn, fjorårsmodell... Men alt er planlagt av utstyr og merke, for å si det sånn ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jah jeg er og på mitt første barn så jeg lurer også..tror det blir i slutten av andre trimester..da har jeg jo mage og forhåpentligvis i god form:) og kansje fådd sett kjønnet:)kansje best og handle inn før man blir for stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis det meste etter nr 1, men sist ventet jeg til etter ultralyd. Det var jeg glad for, for da visste jeg hvilke farger jeg skulle kjøpe etc. Men man bør ikke vente for lenge, for noe som jeg ikke visste var at det kunne være 8 uker leveringstid på enkelte ting. Men foreløpig har vi vel god tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann her og og vi er godt i gang med å handle på salg. Er jo mye som skal kjøpes så handler når vi ser ting billig. Har til og med kjøpt seng men den er ikke pakket ut bare satt inn på det som skal bli et barnerom (akkurat nå er det gjesterom). har og handlet en del kjær når vi var i UK i julen og skal dit igjen i April om alt går greit så kjøper vi vogn der da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i samme bås som deg:)

jeg tenker at jeg vil begynne å shoppe når 2. trimester begynner. Da er en fortsatt ikke for langt på vei og ikke for stor og en kan bevege seg fritt enda. Jeg tenker at jo større en blir, jo mer besværlig kan det bli, selv om det ikke trenger å bli besværlig i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi delte det litt utover forrige gang og syntes i grunnen det var greit... Så ble det ikke så mye på en gang... Gjorde mesteparten i 2.tri og begynnelsen av 3.tri. Vi ble jo helt svimle første gang vi prøvde å velge oss en vogn for eksempel: skal dere har tre eller fire hjul, kombi eller duo, tung/ stabil eller lett å bære osv. Hjelp... =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi jo en del så blir vel ikke like mye, med unntak av noen ting vi lånte første gang + event noen nye klær hvis det blir en jente denne gangen?

 

PS til dere som er førstegangs: kan bli ganske dyrt hvis man velger fra topp-hylla på alt utstyr så et lite tips er at man ikke trenger å kjøpe alt (mye er fint å ha men ikke strengt talt nødvendig) + mye kan fint kjøpes på finn.no eller tinde.no for en billig penge (kjøpte ikke så mye brukt for ble litt revet med, men det jeg kjøpte så helt nytt ut). Men ikke kjøp madrasser brukt da det helst skal være nytt grunnet krybbedød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt tips. Kanskje du også har gode råd om hva en egentlig ikke trenger også? Greit å ikke kjøpe for mye en egentlig ikke trenger... Men det jeg skal kjøpe vil jeg nok helst ha nytt, liker ikke ideen om at andre har brukt det først.... Med mindre det er fra kjente da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...