corazon Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg var på toalettet i dag og hadde en rosa og kanskje litt slimete utflod. Jeg ble kjempenervøs og dermed veldig kvalm. Jeg er i uke 10 med mitt tredje barn. Hva skjer nå??? Er dette vanlig? Eller er det nå allt går galt? Noen i samme situasjon?
corazon Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2010 Noe galt med pc`n og. da ble 2 innlegg
Musemor med tre søte små Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Når men er gravid fylles livmorhalsen med blod og svulmer opp. Noen ganger brister den litt. Litt rosa, slimete utflod er helt normalt. Så klart, kommer det mer, eller du er veldig bekymre kan du alltids ringe lege.
corazon Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Takk for svaret,blir bare så nervøs.Kontakter vel legen i mrg. Bedre å være sikker
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 ... jeg hadde rosa utflod den ene dagen... og fikk blødning dagen etter... men det var ikke farlig.... Jeg var på ultra, og alt så fint ut. Legen på sykehuset mente at alt m blødning skal sjekkes.... For oss bekymrede kommende mødre er jo det helt supert. Lykke til... det går helt sikkert så fint at :-)
Bella75 Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Sitter idag m samme opplevelse. Og man blir skikkelig redd. jeg ringte ullevål og de sa det var bare å se ann så lenge det var så lite. Er visst noe de fleste opplever. Men vil anbefale deg å sjekke. Når du er så langt som i uke 10 vil de jo kunne se mye på ul. Lykke til!
corazon Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2010 Hadde du mye? Jeg var på toalettet en gang og da merket jeg det. Var igjen på do litt senere og da kom det litt mørkere og ike så mye. Men når jeg var gravid med mitt andre barn skjedde dette i uke 9.Men jeg trodde at dette var på grunn av stress. Jeg har også venninder som har hatt kraftige blødninger uten at det har vært noe. Lykk til du med Takk
Bella75 Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 God morgen, Kun et par dråper på papiret. har det nå på dag 3. Blir skikkelig utafor av dette her men har fått beskjed om å avvente til senere i uken. Jeg kjenner også mange som har blødd i svangerskapet uten at det har vært noe galt. Mye og i nesten hele svangerskapet. Men alle blødninger skal jo sjekkes. Sjekk det å få det ut av hodet, det verste er å ikke vite synes jeg. Jeg fikk beskjed igår av ullevål om å leve normalt men ikke ha samleie, bade og trene hardt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå