Gå til innhold

BIM treff for denne klubben?


celinesbaby

Anbefalte innlegg

jeg så litt på bim treff, men fant ingen for vår gruppe, kanskje fordi vi er så kort på vei?hehe, jeg bor i Bærum, så kan komme på treff i oslo/bærum, områdene rundt. Flere fra Bærum/Oslo her? Vi må få til treff etterhvert da, jeg har nemlig ingen venninner som er gravide;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 32 år. Har en gutt fra før på 2,5 år og venter nå ett barn til i begynnelsen av August. Foreløpig termin er 7. =O) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter

 

Jeg vil gjerne bli med på treff:) Er 24 år fra Torshov, Oslo og venter min første 14 august...

 

Er fra Asker opprinnelig, så er kjent både i Oslo og bærumsområdet. Men er kanskje gøyest å treffes når man har blitt litt større rundt magen?:)

 

Bra initiativ uansett!:) :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo,Oppsal, er 35 år og har termin 3. august... Har ei lita tulle før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Posta en etterspørsel etter et treff for bare noen sekunder siden, jeg så først nå at du hadde skrevet forslag! Bra! Er gjerne med uti februar/mars når alle i denne klubben er godt og vel forbi 1. trimester.

Meg: Oslo/ Nordstrand, 30 år, første!

 

Vet noen forresten hvordan man sletter innlegg og tråder som man har postet hvis man ombestemmer seg eller bare vil rydde opp litt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er veldig gjerne med på et treff :) Jeg er 31, bor på Sofienberg og er i uke 10+3 med termin 9. aug. med min første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOOOOW! samme termindato, sååå gøy, og samme alder24, og første gang, vi hadde masse til felles! uke 11 idag, er det ikke herlig?har mahgen din kommet enda eller???det har min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flott folk er med!!!!det blir gøy!!!vi må avtale nærmere og finne et bra treff da, enig i at vi tar det når alle er over de første 12 ukene, ikke lenge igjen nå jenter, herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...