anna t Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei. Jenta mi er 8 måneder nå. Jeg fullammet til hun var 6 mnd, begynte da med fast føde i tillegg. I løpet av en måneds tid hadde vi trappet ned slik at jeg bare ammet kveld og morgen, og 3 måltider grøt/middag om dagen. Hun fikk to tenner når hun var 6 mnd og bet meg et par ganger, men siden har det ikke vært noe problem. De siste dagene virker hun relativt uinteressert når jeg prøver å amme henne, kanskje hun spiser et par-tre minutter, så gir hun seg. Og hun biter masse. Så nå har jeg sår på den ene brystvorta i tillegg. Er dette et tegn på at hun driver og selvavvenner kanskje? Kan jo ikke presse henne til å spise, for da blir det jo bare verre, men hadde jo tenkt til å amme til hun var ett år... Noen som har erfaring som ligner?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 hei! kom bare til å tenke på at kanskje jenten din holder på å flere tenner? kanskje derfor hun biter en del...?? det er jo både sårt og vondt å få tenner, og det klør jo som regel en del... kanskje brystet presser mot et vondt punkt i munnen hennes?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå