JuneLH Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Lurer på om det er flere her som føler det som meg... Jeg er 1gangs gravid og usikker/nysgjerrig på mye... Har siden jeg testet positivt ikke hatt lyst på sex eller intimt medkjæresten min... Flere som har det sånn? Litt rart egentlig.... ;-)
kinderegget Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Synes ikke det er rart i det hele tatt. Fra naturens side er liksom "jobben" gjort, og derfor naturlig at mange mister lyst i perioder. Men plutselig slår sikkert hormonene inn andre vei og du kan ikke få nok...hehe
Heffalompen_85 Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Sånn føler jeg det også. Har liksom ikke vært i tankene mine, siden jeg fant ut at jeg har blitt gravid. Er 8 uker på vei nå. Hvor langt er du på vei HI? Jeg er også førstegangs, og føler meg veldig usikker og lurer på veldig masse ting!
JuneLH Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Hei:-) Jeg er 6+2.... Vi får vel bare gå utifra at det er normalt;-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 jeg er 11 uker på vei å det er sjelden jeg tåler at samboeren min holder rundt meg npr vi skal sove, men det er fordi jeg er veldig dårlig og føler meg da inneklemt... tror nok det er ganske normalt...
:) ! Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg føler det også slik! Har ikke lyst i det hele tatt, så det har ikke blitt mye "kosinga" den siste tiden! Det er litt kjedelig, og ikke minst sikkert for han.. Jeg er 10+2. Håper lysten snart kommer tilbake!
Monique8 Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Er helt normalt. Like normalt som at det vanligvis kommer en periode hvor en aller helst vil ha hele tida
Seeya Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Signerer denne jeg har liksom ikke hatt lyst på sex siden positiv test..
jentemamma Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Ikke voldsom lyst her akkurat, men tror jeg blir dempet av angst for å miste.. Så en ting er lysten, men TØR dere ha sex? Vet jo at det ikke skal være farlig, men det føles farlig og sambo blir redd når jeg er det.. Men jeg har mistet en gang før så er kanskje derfor..
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 forrige svangerskap ble det ingen sengekos. hadde sex kanske 3 ganger 1 tri, men gav opp, for det var ikke godt og bare slit. dvs sex 3 ganger på 9+6 mnd, for det tok et halvt år etter at snuppa kom før det ble no.. prøvde vel et par ganger, men jeg syns det var ubehagelig... men etter det kom lysten tilbake for fullt!
Frk Fjong Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 Det er det samme her hos meg egentlig. Jeg er 9+6 dager på vei. Tror dette er ganske normalt for oss nå. Vi har ganske mye å tenke på, og flere av oss har mer enn nok med å gå rundt å være dårlige og trøtte om dagen (i alle fall jeg..) Men det går nok sikkert over vil jeg tro
JuneLH Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2010 He he.... Kan ikke skylde på at jeg er dårlig heller, ikke vært det i det hele tatt enda... Kun trøtt og ømme bryster... Noe jeg har hatt i snart 6 uker, men faktisk er ganske ok i dag... Kanskje det gir seg for en periode, er lov å håpe;-) Fortsetter jeg som nå så skal jeg være veldig fornøyd:-) Er det mange som har fått kvalme og andre plager etter 6 uke? Er så mye som jeg lurer på... Tenker ikke så mye på det heller, bare lurte på om det var flere som hadde det på samme måte;-) Er selvfølgelig også redd for å miste, så er nok endel som ligger og murrer ubevisst i bakhodet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå