Hvitkløver2020 Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er ei jente på 25år, gift, stemor til 2;10år og snart 13år. Vi har 2 gutter sammen, snart 2 og 4år. Vi har egentlig bestent oss for å vente til tidligst høsten 2010 med å bli gravid, men så var vi litt uforsiktige her en dag og jeg vet ikke når IKM er så nå får vi vente å se... ++Lykke til alle dere prøvere!!!! Håper 2010 blir deres år=)
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hei på deg 2guttaboys Jeg er ei jente på 23 år som er førstegangsprøver. Er forlovet med verdens beste mann på 30 år, han har heller ingen barn. Vi har vært sammen i over 4 år så nå føler vi oss klare til å stifte vår egen lille familie Venter og venter og venteeeeer på å få teste. IKM er den 20. Ønsker dere alle masse lykke til!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 *dytter* Vil høre om flere
Miss Snow Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er 23. Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre år, og bodd sammen i to og et halvt. Jeg er utdanna, og jobber som lærer, og trives veldig godt med det! Vi er førstegangsprøvere, og håper det klaffer iløpet av året. Jeg slutta på p-pillene i begynnelsen av september, men slutta midt i et brett, så det tok litt tid å stabilisere kroppen igjen. Så rent praktisk har vi vel ikke vært prøvere så lenge. IKM er nå på tirsdag eller onsdag, men har ingen forhåpninger - så vi får bare se! Trivelig å få vite litt mer om dere andre her inne!
2 vidunderjenter Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Siden jeg er "ny-gammel" her inne så slenger jeg meg på her:-) Jeg er ei jente på 32 år, gift og mor til to nydelige jenter på hhv 10 måneder og 2 år. Vi har egentlig ikke klart å bestemme oss for om vi vil ha 2 eller 3 barn, men det ser kanskje ut til at vårt "problem" har løst seg selv.. Jeg blir nemlig helt "psyko" av p-piller og har ikke solmet meg til å få annen prevensjon annen enn "trygge-dager"-metoden; som kjent ikke den sikreste, i allefall ikke når man i tillegg ikke klarer å holde orden på datoer osv i en travel førjulstid.. trodde siste mens var en uke senere enn den egentlig var og nå er det 3 dager siden tr burde vært her.. Har hatt alle mulige tegn; kvalme, oppkast, opplåst mage, hyppig dobesøk og ekstremt trøtt, men testen på torsdag var negativ... Men ikke lenge siden jeg fikk igjen mens etter forrige, så kan jo fortsatt være litt "ute på tur.." Så skulle det vise seg at tr melder sin ankomst så er det ikke noe krise, men veldig velkomment hvis neste test er positiv også:-)) Blir nok travelt med 3 så tette, men ALT går! :-)) Uansett; lykke til alle aktive prøvere og andre med en mulig spire i magen!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er en jente på 30 som er gift og har en liten gutt på 1 år. Prøver nå på nr 2, og er i pp 10 (tror jeg) Begynte ihvertfall prøvingen 1.mai 09. Så vi får se. Lille gutten satt i pp 6. Syns det var lenge nok jeg, men kan ikke klage:-) Så får vi se om vi får en liten spire til. Ikm 19.jan. M-79 :-)
Sunnisol Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Hei! Jeg er 26 år og gift. Har et barn på 2 år og vil nå veeldig gjerne ha ett til:o) Min første graviditet kom etter 1 forsøk, en mnd etter p-pilleslutt. Vi begynte prøvingen på nr 2 nå den 1.1.10. så jeg er veldig spent på om det har gått like fort og greit denne gangen. Har allerede hatt flere symptomer, som vondt/stikkninger i bekkenet/korsryggen, murringer i mage/eggstokker, vondt i tennene og hjertebank... føler vel egentlig litt på meg at jeg er gravid, da dette er ting jeg vanligvis aldri opplever ellers... Men man kan jo ta feil, og har sett flere her inne som har hatt symptomer uten å være gravid. Så jeg tør ikke ha for store forhåpninger, selv om de kommer snikende av seg selv;o) Har laaang syklus, ca 35 dagers, så IKM er ikke før ca 23. jan... har kjøpt en dobbel cb-test, og kommer til å ta den første rundt 21. og den neste den 23. Er suuper-spent!! ) Lykke til alle prøvere der ute:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå