Gå til innhold

hjeelp meg å tolk dette....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva betyr resultatet?

for att resultatet skal være gravid må det vises en blå strek i kontrollvinduet, og et plussteg + innen 10 minutter etter at du har utført testen.

utsende til plusstegnet + i resultatvinduet kan varier, men strekene i tegnet + og streken i kontrollvinduet skal ha omtrent samme bredde.

jeg fikk en tynn strek der plussen går opp, mens minustegnet er like tykkt som i kontrollvinduet.

hvordan tolkes dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det jo en pluss der vil jeg si,men når er IKM? kan jo teste igjen i morgn tidlig?! Lykke til=)

Skrevet

Høres ut som et pluss tegn for min del :) men ta en ny test i morgen for å se om den blir sterkere evt. Krysser fingrene :)

Jeg tok to tester i går, en på morgenen og en på ettermiddagen. Begge ble tydelig positive.

Skrevet

Jeg syns det høres ut som en pluss!

Det feltet som går rett opp på plusstegnet, altså en " l " får ikke utslag med mindre det er HCG i urinen.

Skrevet

2guttaboys: hei og takk for svar :) vet ikke når ikm er egentlig, har hatt veldig uregelmessig syklus siden jeg slutta på minipillen i april :( allt på mellom 27-42 dagers sykluser, og ikke en eneste lik av 6 pp er, siste var på 31 dager. det har vært først 34, så 27, så 29, så 38, så 42, så 31dager, og nå er jeg på dag 30 og venter.... ikke godt å si når jeg skulle forventet meg ikm... desverre :( bruker ikke el tester, for syns det blir for mye stress....

Rafi: hei, takk for svar :) Gratulerer så mye med positiv test :) Jeg tenkte jeg skulle ta en digital en dag bare for å se...

Huleboer: hei, takk for svar :) jeg syns også det er en +, men den er veldig svaak og tynn, og kommer sent... var det jeg trodde også att en pluss er en pluss, men dette jeg har skrvete i innlegget er skrevet ordrett fra bruksanvisniga... jeg trodde også att en pluss bare kom ved hcg øking, og ikke ellers... har blitt noen tester på meg disse pp ene, for før hadde jeg 100% stabil syklus på 28 dager (før jeg ble garvid med min datter på 2,5 år), men jeg tok en test på torsdag som var akkurat likedan, i tykkelse hvaertfall, og man skulle jo tro att når det er som de sier att hcg dobler seg fo hver dag, at jeg burde fått en mye sterke tykkere pluss i dag... men men ikke vet jeg... skjønner ingenting.... :(

Skrevet

Litt frustrerende vil jeg tro. Ta en digital for å se? Selv om hcg dobler seg hver dag så er det jo ikke sikkert at det er "nok" til å få en sterk og klar test..

Man må vel bare ta tiden til hjelp og se om noen dager kanskje?

Skrevet

det er utrolig frustrerende.... får vel vente noen dager å se om tanta dukker opp... tviler i grunn på att jeg har henne i vente med det første... har ikke fått den ene kvisen i ansiktet jeg ellers pleier å få 2-3dager før hun dukker opp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...