Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde eggløsning på tirsdag. Hadde sex dagene før og på tirsdag. På tirsdag fikk jeg "komme" først, og han tok meg bakfra.. Hehe detaljer!!;) Men det blir jo sagt at det er den beste måten;)

Og dagen etter fortalte sambo meg at ei på jobb hadde drømt om at jeg var gravid. Han har ikke sagt noe til henne om at vi prøver.

Satser på at dette er positive tegn på at en spire kanskje blir å kose seg der inne snart:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi :D Kan jo ligge noe i det veit du. Hatt noe antydning til festeblødning? Symptomer?

Skrevet

Har vel egentlig ikke det. Kjenner litt stikkinger nederst i magen, og noe som er litt merkelig er at puppene ikke er ømme. Noe de alltid pleier å være mellom el og tr. Men det er kanskje et dårlig tegn siden mange får ømme pupper når de er gravid?

Hvor er du i syklusen da?:)

Skrevet

Okei. Jeg er der du er, hadde EL på tirdag-onsdag.. Har heller ikke ømme bryster og det har jeg aldri ellers heller. Men nå syns jeg ikke at jeg har så mye følsomhet i brystene.. Især brystvortene. Kjenner nesten ikke når sambo er borti og "fikler", men men..

Kjenner også stikking nederst i magen, en litt ubehagelig følelse. Mensmurring nesten.

Hvor lang syklus har du? Jeg har 28 så jeg har IKM rundt den 20.

Skrevet

Så spennende da:D Artig at vi er ca. samtidig i syklusen!

Jeg har også syklus på 28 dager. IKM 18. januar.

Er du førstegangsprøvende eller har du flere barn?:)

Skrevet

Hadde vært så artig om vi begge hadde vært gravide nå da :D

Jeg er førstegangs, på første PP.. Så jeg ser jo at jeg har alt for store forhåpninger. Ikke mange som treffer på første forsøk gitt :)

Enn du, barn fra før?

Skrevet

Jeg har ingen fra før. 26 år og første gang jeg virkelig føler meg klar:)

Du må ha lykke til, så får vi holde hverandre oppdatert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...