LUKAS Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei Dere som har tatt taxi til cfc fra flyplass. Går taxien gjennom hele københavn før den kommer til klinikken? Hvordan ser klinikken ut utenfra? Hilsen håper jeg finner fram:)
fanteputt Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jeg tror det kommer litt ann på trafikken hvem vei dem kjører. Vi har tatt taxi mange ganger og vi har tatt forskjellige veier. Klinikken ligger i ett stort bygg med lekebutikk i første etg. Kan du ikke bare oppgi adressen til taxisjåføren så blir du kjørt til rett sted. Det har vi gjort.
Gjest Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Litt sent å kommentere dette innlegget kanskje, men jeg er ny her og leser meg gjennom tråder fra langt tilbake i tid Det jeg lurte på er hvor lang tid det tar med taxi fra flyplassen til CFC og hva det koster?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Ca en halvtime utenom rushtiden, tror vi betalte rundt 200 danske kroner (men jeg husker ikke nøyaktig, var ikke forferdelig dyrt i hvert fall).
Gjest Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Supert! Da blir det taxi Jeg ble litt engstelig av disse forklaringene med tog og buss, jeg er ikke veldig reisevant så selv dette er noe jeg må ha kontroll på, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå